استاندار گلستان گفت: اولویت دولت سیزدهم، تکمیل طرح‌های نیمه تمام است که در این راستا، در ۲ سال اخیر حدود ۴۰۰ طرح نیمه تمام استان با تزریق سریع اعتبار به بهره‌برداری رسید.

هدف دولت بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام است

به گزارش گلستان 24، علی‌محمد زنگانه امروز در جمع مردم شهر سرخنکلاته از توابع شهرستان گرگان افزود: از جمله این طرح‌ها، ۱۱۰ طرح نیمه تمام ورزشی بود که امسال ۲۴ مورد آن افتتاح شد و این روند همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: اعتبارات تملک دارایی گلستان در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۴۰ هزار میلیارد ریال بود که این رقم به بیش از ۱۶۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

زنگانه کم‌آبی را یکی از مشکلات شهرستان گرگان اعلام کرد و گفت: در دولت سیزدهم اعتبارات رفع تنش آبی گرگان و سایر شهرهای مرتبط ۳۷ برابر افزایش یافت.

وی احداث سد نرماب مینودشت را یکی از طرح‌های بزرگ آبرسانی گلستان دانست و افزود: برای سرعت در ساخت این طرح زیربنایی، دولت ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده است و بهره برداری از این طرح سبب خواهد شد تنش آبی افزون بر ۵۰۰ هزار جمعیت ساکن شرق استان برطرف شود.

استاندار گلستان از حفر و بهره برداری ۵۹ حلقه چاه آب آشامیدنی در استان خبر داد و گفت: رفع تنش آبی ۴۳۲ روستای اولویت‌دار استان در دست اجرا است.

زنگانه در بدو ورود به سرخنکلاته پس از ادای احترام به مقام شهدای این شهر با خانواده شهید مهاجر میقانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرماندار گرگان هم در این مراسم گفت: اعتبارات تخصیص یافته به این شهرستان در سال جاری ۲ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال است که هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات سفر استانی دولت بود.

اسماعیل نادری افزود: این اعتبارات برای رفع محرومیت ها و توسعه این شهرستان درنظر گرفته شده و با آن، طرح‌های مختلف و اولویت‌دار در دست اجرا است.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور گسترده مردم، چشم دشمنان انقلاب را کور کرده و بصیرت آنان را به رخ دشمنان کشید.

وی یادآور شد: مردم در ۱۱ اسفندماه سال نیز با حضور در پای صندوق های رای، حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

سرخنکلاته سال ۱۳۸۱ از روستا به شهر تبدیل شده و محدوده شهری آن هزار هکتار است.

شهردار سرخنکلاته هم در این مراسم گفت: کمربندی گرگان از این شهر عبور می کند و انتظار داریم که برای رفع حوادث و جلوگیری از موانع توسعه، ایجاد تقاطع یا میدان روگذر احداث شود.

حسن گرزین همچنین خواستار حمایت از طرح توسعه شبکه آب آشامیدنی، رفع فرسودگی شبکه آبرسانی، آسفالت کوچه‌ها و معابر، افزایش اعتبارات تملک دارایی، ساخت پمپ بنزین و استقرار پلیس راهور در این شهر شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار