هیچ جای بحثی نیست که سامسونگ گلکسی S7 اخیراً بیشترین آمار پیش بینی ها را به خود اختصاص داده است. چه به سامسونگ و محصولاتش علاقه مند باشید یا نه باید بپذیرید گلکسی S7 تا کنون چندین بار موضوع سرخط خبرها شده است.

جدید ترین تصاویر منتشر شده از سامسونگ گلکسی S7 و S7 Edge

گلکسی S7 و S7 Edge

 به گزارش گلستان24، هیچ جای بحثی نیست که سامسونگ گلکسی S7 اخیراً بیشترین آمار پیش بینی ها را به خود اختصاص داده است. چه به سامسونگ و محصولاتش علاقه مند باشید یا نه باید بپذیرید گلکسی S7 تا کنون چندین بار موضوع سرخط خبرها شده است. جدیدترین خبر منتشر شده مربوط به چند ساعت گذشته است که می گوید گلکسی S7 می تواند به مدت طولانی فیلم بازپخش کند. در حقیقت، گفته شده بود که با یکبار شارژ در حداکثر روشنایی صفحه می تواند به مدت هفده ساعت مداوم فیلم پخش کند. اگر به قدرت باتری اهمیت می دهید حتماً این پرچمدار را مد نظر قرار دهید.

S7 یکی از پیش بینی شده ترین محصولات بوده و احتمالا در چند هفته آینده طی مراسم MWC در بارسلونا رونمایی خواهد شد، در حال حاضر تعدادی خبر، تصویر و ویدئو در مورد گلکسی S7 و مدل دیگر آن یعنی S7 Edge منتشر شده است.

تصویر فوق از Venture Beat توسط Evan Blass منتشر شده است که اطلاعات زیادی در مورد این گوشی در اختیار ما قرار می دهد. این تصویر به گلکسی s7 و S7 Edge مربوط است. کمی قبلتر خبرها حاکی از آن بود که این گوشی در چهار نسخه متفاوت عرضه خواهد شد، اما Blass کمی بعد منتشر کرد که تعداد این نسخه ها به دو عدد کاهش یافته است، این دو مدل عبارتند از S7 و S7 Edge. البته چه تعداد مدل ها دو تا باشند یا چهارتا، و چه باتری آن ها هفده ساعت فیلم پخش کند چه کمتر، این گوشی بلاخره در چند هفته آینده رونمایی و عرضه خواهد شد. بنابراین تا آن موقع می توانید حداقل به این دو تصویر نگاه کنید. تصویر زیر را Blass امروز در توییتر خود یعنی @evleaks منتشر ساخت. هر دو تصویر تایید می کنند که گلکسی S7 Edge بزرگتر از S7 معمولی ست. در این تصویر همچنین زمان رونمایی محصول هم قید شده است.

منبع:androidheadlines

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار