معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر ۴۱ میلیون نفر در کشور از خدمات بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

بیمه خبرنگاران پیگیری می‌شود

به گزارش گلستان24،  عبدالرحمان تاج‌الدین صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تامین اجتماعی استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر 41 میلیون نفر در کشور از خدمات بیمه‌ای تامین اجتماعی بهره‌مند هستند که در صدد هستیم این آمار را با توجه به برنامه‌ریزی‌های در حال انجام افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 4 هزار و 200 میلیارد تومان به تجهیز منابع سازمان تامین اجتماعی کشور اختصاص یافته است، گفت: یکی از اولویت‌های اساسی سازمان تامین اجتماعی تجهیز مراکز درمانی است که در این زمینه امسال اقدامات بسیار خوبی در استان‌های کشور انجام می‌شود.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: در حال حاضر 70 هزار پرسنل درمانی و بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی برای خدمات‌رسانی به مردم در کشور تلاش می‌کنند و مهمترین اولویت سازمان ارتقای امنیت اجتماعی با استفاده از ظرفیت‌های موجود است که دولت و مجلس نیز به این امر اهتمام ویژه‌ای دارند.

تاج‌الدین تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی تنها سازمان در کشور بوده که بودجه خود را قبل از تحویل سال به تصویب می‌رساند که این امر نقش بسیار مهمی در سهولت اجرای پروژه‌های سازمان تامین اجتماعی دارد و امسال نیز با اهتمام ویژه مجلس و دولت تحول عظیمی در بخش خدمات‌رسانی سازمان تامین اجتماعی به وجود می‌آید.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی در مورد بیمه خبرنگاران افزود:‌ بیمه خبرنگاران با جدیت توسط سازمان‌های مربوطه در حال پیگیری است و انتظار می‌رود این مشکل به زودی برطرف شود و خبرنگاران از خدمات بیمه سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

 

منبع: تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار