پیامدهای حذف یارانه ثروتمندان

برنامه دولت برای حذف یارانه ثروتمندان به کجا انجامید ؟

اگر حذف یارانه اقشار ثروتمند اجرایی شود ؟!!!!

برنامه دولت برای حذف یارانه ثروتمندان به کجا انجامید ؟

به گزارش گلستان 24 ،   با آغاز کار دولت تدبیر و امید ، تشویق مردم برای انصراف از دریافت یارانه نیز شروع گردید و در چندین مرحله از مردم تقاضا گردید که یارانه دریافت نکنند . هرچند آمار بالای درخواست کنندگان ، آب سردی بر پیکره دولت ریخت و حتی طرفداران دکتر حسن روحانی که به ایشان رای داده بودند  نیز از پیشنهاد انصراف از یارانه استقبال نکردند.

اقشارپردرآمد

حرکت دیگری که به موازات درخواست برای انصراف اعلام میشد ، حذف ثروتمندان و اقشار پر درآمد از دریافت یارانه ها بود . اما تاکنون نه تنها یارانه ثروتمندان حذف نشده ، بلکه هیچ برنامه ای نیز تاکنون از طرف مجلس یا دولت در این خصوص ارئه نشده است .

با توجه به ادعای دولت مبنی بر کمبود بودجه ودر حال حاضر کاهش قیمت نفت ، چرا دولت بر حذف یارانه ثروتمندان تعلل میکند؟

با رقم حذف یارانه دریافتی ثروتمندان میتوان در خصوص کارهای عمرانی و تولیدی برنامه ریزی کرد و یک گام بلند در جهت پیشرفت اقتصاد جمهوری اسلامی برداشت .

یارانه ثروتمندان

البته باید توجه داشت نظر به اینکه حجم بسیاری از مردم کارمند و کارگر هستند و از درآمدی پایین ، متوسط و کمی برخوردارند ، دولت باید ثروتمندان واقعی که احتیاج به یارانه ندارند را با دقت شناسایی نماید تا مانند تخصیص سبد کالا که دست افراد مستحق بدان نرسید ، حقی از مردم ضایع نگردد . بعد از آن میتوان برای امور عمرانی ، کشاورزی ، خدماتی و درمانی و روستاییان و یا حمایت از تولید کنندگان داخلی برای آن برنامه ریزی نمود . انشاا...

ارسال نظر

  • محمود
    0

    این کارشون نشه مثل سبد کالا صلواااااااات

  • ناشناس
    0

    یارانه حق همه مردم جامعه است. پول دار و فقیر نداره. بجای این کارا دزدی و فساد اداری رو متوقف کنید.

آخرین اخبار