نماینده ولی فقیه در گلستان:

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: کالاهای غیراستاندارد نباید در کشور تولید شود و باید با تولیدکنندگان غیراستاندارد برخورد جدی شود.

کالاهای غیراستاندارد نباید در کشور تولید شود

به گزارش گلستان24، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه شهر گرگان با اشاره به گرامیداشت هفته ملی استاندارد اظهار داشت: در کشور اسلامی نباید کالای غیراستاندارد تولید شود و مسئولان باید نسبت به رعایت استاندارد در تولیدات داخلی توجه ویژه داشته باشند و با افرادی که سلامت مردم را به بازی می‌گیرند به شدت برخورد کنند. 

کالای غیر استاندارد

وی افزود: افرادی که از راه تولید کالاهای غیراستاندارد نان در می‌آورند، خیر و برکتی در زندگی نمی‌بینند و افرادی که برای سود شخصی خود کالاهای غیراستاندارد تولید می‌کنند و سلامت مردم را به بازی می‌گیرند و با صادرات آن آبروی کشور را می‌برند باید به شدت مجازات شوند.  

امام جمعه گرگان با اشاره به حادثه عاشورا و نقش حضرت امام سجاد(ع) و حضرت زینب کبری(س) در زنده نگه داشتن این واقعه تصریح کرد: پس از این حادثه، خاندن پیامبر(ص) به اسارت گرفته شدند، اما آن‌ها به صورتی رفتار کردند که اوضاع شام در مجلس قدرت‌نمایی بنی‌امیه به کلی تغییر کرد. 

نورمفیدی افزود: خواسته یزید این بود که عاشورا فراموش شود، اما مدیریت امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) سبب شد تا کربلا و عاشورا برای همیشه زنده بماند. 

وی با بیان اینکه یزید و شمر در همه دوره ها وجود دارند، گفت: تنها افراد و شرایط زمان تغییر می‌کنند وگرنه همان رفتارها همچنان وجود دارند.

نورمفیدی با گرامیداشت سالروز شهادت سیدمصطفی خمینی گفت: وی نتیجه عمر امام راحل بود و بدخواهان گمان می‌کردند که با شهادت سیدمصطفی می‌توانند امام خمینی(ره) را هم بشکنند، اما غافل از اینکه شهادت وی سبب طوفانی شدن بنیانگذار کبیر انقلاب برای رسیدن به اهداف متعالی‌اش می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به دیدار اخیر نخبگان با مقام معظم رهبری اظهار کرد: عمده فرمایش رهبر انقلاب این بود که کشور برای رشد و تعالی باید نخبه پرور باشد و نخبگان، شئون مختلف کشور را در دست بگیرند و ما به عنوان یک کشور اسلامی می‌خواهیم در همه زمینه‌ها همراه با معنویت، پیشرفته و برتر باشیم، پس هم مسئولان باید به نیازهای نخبگان پاسخ دهند و هم اینکه نخبگان باید به فکر توسعه کشور باشند و نباید سودای شرق و غرب داشته باشند. 

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار