بررسی مقابله با آلودگی هوا در جلسه امروز هیات دولت + فیلم

رئیس جمهور گفت: در اوایل سال آینده پالایشگاه ستار خلیج فارس برای تولید بنزین افتتاح خواهد شد، از سال آینده برای اولین بار در تاریخ دیگر نیازی به واردات نخواهیم داشت.

"پالایشگاه ستاره خلیج فارس" به منظور تولید بنزین سال آینده افتتاح می‌شود

به گزارش گلستان24، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان با حضور در ورزشگاه مخابرات البرز با برشمردن پتانسیل‌های این استان گفت: البرز استان جوانی است و سرزمینی است که در دوران دفاع مقدس انقلاب اسلامی قهرمانان و تلاشگران فراوانی داشته تا کشور به آبادانی برسد.

روحانی در جمع مردم کرج

روحانی افزود: کرج سرزمین مرد بزرگ نهضت اسلامی مرحوم طالقانی است که امام (ره) او را ابوذر زمان نامید و همچنین خطه امیران شهید فلاحی و نوجوانان غیور از جمله فهمیده است.

رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه استان البرز سرزمین تولید و توسعه عظمت ایران است گفت: گرچه همسایگی این استان کنار پایتخت ضمن نعمت‌های فراوانش بار سنگینی بر دوش مردم این استان گذاشته از جمله بار ترافیکی که بعد از بیکاری مشکل ترافیک مهمترین مشکل این استان مطرح شده است.

وی تأکید کرد: براین اساس دولت باید در طرح حمل و نقل نسبت به این استان بیش از پیش فعال باشد.

رئیس قوه مجریه با اشاره به همایش راهپیمایی عظیم اربعین حسینی گفت: امروز مسلمانان و شیعیان از ایران و کشورهای مختلف عظمتی بزرگ را در کشور عراق آفریدند و کربلا به عنوان نگین درخشان عشق مسلمانان به اهل بیت و خاندان رسالت در افکار عمومی جهان تلألوء می‌کند.

روحانی ضمن قدردانی از تمامی دست اندرکاران برگزاری هرچه با شکوه راهپیمایی عظیم اربعین حسینی گفت: در این همایش بزرگ استانداران، فرمانداران، نیروی انتظامی، بسیج، سپاه، ارتش، سازمان حج و زیارت، وزارت کشور و وزارت‌خارجه زحمات فراوانی کشیدند که شایسته تقدیر است چرا که صدور گذرنامه و ویزا و تأمین وسایل حمل و نقل در پایانه‌های مرزی بسیار مهم است تا بتوان با مدیریت صحیح این موارد را به سرانجام رساند.

رئیس جمهور کشورمان با اشاره به احداث راه آهن سراسری ایران و عراق گفت: بسیار خرسندیم اگر راه آهن عراق و ایران احداث شود تا مردم به راحتی در تمامی ایام به عتبات عالیات مشرف شوند.

وی با بیان اینکه امروز در کشور دشمنان و دوستان فراوانی پیش رو داریم گفت: دشمنان زیادی از جمله فقر، بیکاری، رکود، تورم، قهر طبیعت، خشکسالی و کم آبی پیش‌روی ما است درکنار آن آلودگی آب، هوا، محیط زیست نیز مطرح است اما خصم خارجی را نیز پیش رو داریم و از همه بدتر گاهی هوای نفس عده‌ای به عنوان بدترین دشمن انسانیت با دروغ، تزویر و تهمت به عنوان دشمنی جلوه می‌کند.

رئیس قوه مجریه تأکید کرد: در برابر این دشمنی‌ها تا زمانی که انسجام و وحدت به عنوان قدرت بزرگ در کنار ما است و رهبری شجاع و اتحاد قوای سه گانه و نیروهای مسلح در کنار ما است ما پیروز خواهیم بود.

روحانی با تأکید بر اینکه امروز ایران از روزهای بسیار سخت عبور کرده است گفت: امروز از دوران استبداد، استثمار، جنگ 8 ساله و دوران 12 ساله تحریم با قدرت عبور کرده‌ایم و در برابر این لشکریان صف کشیده هر روز پیروزی جدیدی را بدست آورده و بدست خواهیم آورد.

دانلود


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

آخرین اخبار