سامانه سهام عدالت

اگر این مقدار پرداخت شود آنگاه دارایی شما به یک میلیون تومان می‌رسد و بر اساس همان یک میلیون تومان در انتهای سال ۹۶ سود دریافت خواهید کرد.

اگر قسط سهام عدالت را پرداخت نکنیم چه می‌شود؟!

به گزارش گلستان24، افرادی که جزء دو دهک پایین جامعه نیستند و سهام عدالت به آن‌ها اختصاص یافته است بعد از ثبت‌نام با صفحه‌ای مواجه می‌شوند که آیا تمایل دارند ارزش باقی‌مانده سهام عدالت به میزان ۴۶۸۰۰۰ هزار تومان پرداخت کنند و دارایی خود را افزایش دهند یا نه.

قسط سهام عدالت

اما اگر ۴۶۸ هزار تومان را پرداخت کنیم چه اتفاقی می‌افتد؟ 
اگر این مقدار پرداخت شود آنگاه دارایی شما به یک میلیون تومان می‌رسد و بر اساس همان یک میلیون تومان در انتهای سال ۹۶ سود دریافت خواهید کرد.
آیا اگر پرداخت کنیم اجازه خرید و فروش سهام وجود دارد؟
خیر. فعلاً دولت هیچ اطلاعاتی درباره عرضه سهام در بورس نداده است. یعنی یک میلیون تومان تا اطلاع ثانوی در اختیار دولت است و امکان دسترسی سهامداران به آن وجود ندارد
اگر ۴۶۸ هزار تومان را پرداخت نکنیم چه اتفاقی می‌افتد؟
اگر این مبلغ پرداخت نشود آنگاه ارزش دارایی شما برابر ۵۳۲ هزار تومان است و بر اساس همین مبلغ سال بعد سود دریافت خواهید کرد. مشخص است که میزان سودی که دریافت خواهید کرد کمتر از دارایی یک میلیون تومانی است.
اگر پرداخت نکنیم اجازه فروش سهام را داریم؟
خیر در هر صورت شما امکان دسترسی به این دارایی را ندارید و زمان دسترسی شما به آن مشخص نیست.
آیا سهام عدالت همه مردم یکسان است؟
غیر از دو دهک پایین که یک میلیون سهام دارند باقی مردمی که سهام به آن‌ها تخصیص داده شده همگی دارای سهامی به ارزش ۵۳۲ هزار تومان است. 

 

منبع: عمارنامه

ارسال نظر

آخرین اخبار