هنوز چند قدم نرفته بودم که دیدم با اسلحه‌ای که در دست داشت داد می‌زند آقای دکتر... آقای دکتر... نرو.. نرو... داعش ...

آخرین فیش حقوقی یک نماینده + عکس
 به گزارش گلستان 24 از حدود یک هفته قبل از «حمله وحشیانه داعش به خانه ملت» با محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی - که همین چند روز پیش برای دومین سال رئیس این کمیسون اقتصادی مجلس دهم شد - مدام در تماس بودم و سوژه‌ای را پیگیری می کردم که ریشه آن به ایام بررسی قانون برنامه ششم در صحن علنی مجلس برمی‌گردد.
 
 موضوع به ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه مربوط می شود چرا که این ماده، دولت را مکلف به راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایا کرده و گفته است باید میزان ناخالص پرداختی به هر یک از رؤسا و مدیران کلیه دستگاه‌ها در آنجا ثبت و امکان دسترسی برای نهادهای نظارتی و عموم مردم فراهم شود.
 
برای روشن کردن اولین چراغ اجرای این نص صریح قانونی به سراغ نماینده‌ای رفتم که همه اقتصاددان است و هم رئیس کمیسیون اقتصادی؛ با پیگیری های فراوان نهایتا مقرر شد محمدرضا پورابراهیمی آخرین فیش حقوق خود را در اختیارم قرار دهد تا منتشر کنم.
 
روز موعد فرا رسید؛ ساعت حدود 8 صبح روز چهارشنبه 17 خرداد 96؛ تماس گرفتم. گفت الان در جلسه هستم ولی تا یکی دو ساعت دیگر فیش را به شما می رسانم که...
 
 
 پورابراهیمی درباره علت تاخیرش می‌گوید: پیرو پیگیری های شما به بچه های دفترم گفته بودم آخرین فیش حقوقی ام را آماده کنند تا به شما ارسال کنم. طبق قولی که داده بودم  ساعت حدود ده از درب تالار آفتاب صحن علنی مجلس (توضیح خبرنگار: صحن  مجلس شورای اسلامی چندین درب ورود و خروج دارد که یکی از آنها معروف به درب تالار آفتاب است چون به سمت این تالار باز می شود و در ضلع جنوبی صحن قرار دارد) خارج شدم و به سمت دفترم که در طبقه ششم ساختمان دفاتر نمایندگان قرار دارد راه افتادم ؛ هنوز چند قدم نرفته بودم که دیدم آقای کوروش کرم‌پور نماینده فیروزآباد با اسلحه ای که در دست  داشت داد می زند آقای دکتر... آقای دکتر... نرو... نرو... داعش؛ با اینکه دیدم که  آقای کرم‌پور برآشفته است ولی باور نکردم. گفتم داعش اینجا چکار می کند. به مسیرم ادامه دادم . به محل ساختمان دفاتر نزدیک شدم دیدم در انتهای راهرو سروصدا به گوش می رسد. بازم اصلا به داعش فکر نکردم.گفتم شاید اتفاقی بین ارباب رجوع است ولی بخاطر شلوغی مسیرم را عوض کردم و به سمت کمیسیون رفتم. همین که به کمیسیون اقتصادی رسیدم از دفترم زنگ زدند و گفتند اینجا تیراندازی می شود و بعد متوجه ادامه ماجرا شدم که در جریان هستید. بچه های دفترم از ساعت حدود ده که حمله شده بود تا حدود ساعت چهار که ماجرا پایان یافت در دفتر حبس شده بودند و از طریق پیامک با آنها در تماس بودم و الحمدالله با درایت و تیزهوشی نیروهای امنیتی موضوع پایان یافت هرچند برخی از عزیزان به شهادت رسیدند که از همین جا به خانواده های آنان تبریک و تهنیت می گویم. خلاصه تلاش ما برای رساندن فیش حقوقی به شما ماجراها داشت و خوشحالم که به قولم عمل کردم و آخرین فیش حقوقیم را در اختیار شما گذاشتم.
 
آخرین فیش حقوقی محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس دهم
 
جمع حقوق و فوق‌العاده‌ها: پنجاه و سه میلیون و هشتصد و پنجاه و هفت هزار و نهصد و پنجاه ریال 
 
 
 
 داعش و ماجرای فیش حقوقی یک نماینده + عکس
 
انتهای پیام/

منبع: میزان

ارسال نظر

آخرین اخبار