ازدحام جمعی از سپرده گذاران موسسه اعتباری فرشتگان در مقابل موسسه کاسپین گرگان به عنوان مسئول پرداخت مطالبات شرکت یاد شده مشکلاتی ایجاد کرد که با دخالت نیروی انتظامی برطرف شد.

ازدحام سپرده گذاران در موسسه مالی کاسپین گرگان باعث بروز مشکلاتی شد

به گزارش گلستان24؛ازدحام جمعیت بیش از 500 نفر از شهرهای مختلف استان گلستان که صبح امروز دوشنبه مقابل شعبه کاسپین گرگان رخ داد مشکلاتی از قبیل ترافیک و راه بندان در خیابان ولی عصر و معابر منتهی به آن ایجاد کرد.
شماری از این افراد به خبرنگار ایرنا گفتند: پس از اعلام بانک مرکزی مبنی بر پرداخت سپرده های مردمی موسسه فرشتگان از سوی کاسپین در محل این شعبه حضور یافته و خواستار دریافت مطالبات خود شدند.
تجمع سپرده گذاران باعث ناتوانی شعبه ولی عصر کاسپین گرگان شد بطوریکه متصدیان مربوطه جمعیت را به خارج از ساختمان هدایت کردند.
این اقدام باعث شد سپرده گذران اقدام به بستن خیابان ولیعصر (عج) گرگان مقابل سازمان آب کنند که با حضور نیروی انتظامی مشکل برطرف شد.
رییس موسسه کاسپین شعبه ولی عصر (عج) گرگان در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: از سوی بانک مرکزی مبلغ 270 میلیارد ریال به گلستان برای پرداخت به سپرده گذاران اختصاص یافت که این رقم پاسخگوی همه مطالبات نیست.
یاسین قربانی افزود: از طریق سازمان مرکزی درخواست افزایش اعتبار از بانک مرکزی برای پرداخت به سپرده گذاران صورت گرفته است و انتظار می رود به تدریج انجام شود.
به گزارش ایرنا در زمان انتشار این خبر شعبه کاسپین گرگان در حال پرداخت مطالبات سپرده گذاران تا سقف تکلیفی از سوی شرکت متبوع خود است که این موضوع اعتراض و مقاومت هایی را به دنبال داشته و دارد.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار