مشاور رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: در حال بررسی موارد حقوقی و اداری مربوط به نحوه واریز سود سهام عدالت مشمولین متوفی هستیم که تعیین تکلیف این دسته از مشمولان بعد از طی کردن مراحل قانونی مشخص خواهد شد.

واریز تدریجی سود سهام عدالت مشمولین متاخر

سید جعفر سبحانی در خصوصآخرین وضعیت سود سهام عدالت مشمولین متوفی بیان کرد: در حال بررسی موارد حقوقی و اداری مربوط به نحوه واریز سود سهام عدالت مشمولین متوفی هستیم که تعیین تکلیف این دسته از مشمولان بعد از طی کردن مراحل قانونی مشخص خواهد شد.

به گزارش گلستان24؛ وی در ادامه افزود: در حال تدوین و بررسی امور حقوقی و اداری در این زمینه هستیم و تدارک‌های لازم در خصوص نرم افزارها و بسترهای الکترونیکی نیز در این زمینه لحاظ خواهد شد.

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی تاکید کرد: در این زمینه تلاش خواهیم کرد تا در چند ماه آینده پس از فراهم آمدن زیرساخت‌های لازم، اطلاع‌رسانی مناسبی در خصوص نحوه تقسیم اصل سهام عدالت و سود آن میان وراث و همچنین مدارک مورد نیاز انجام دهیم.

سبحانی با اشاره به واریز بیش از ۳ هزار میلیارد تومان سود به حساب مشمولین گفت: حدود ۳ هزار میلیارد تومان سود سهام میان بیش از ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مشمولانی که کد شبای خود را تا قبل از اوایل بهمن ماه پارسال به سامانه سهام عدالت ارسال کرده بودند توزیع شده است.

وی در این باره اظهار کرد: بین جمعیتی حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر سودی در حدود ۲۸۲ میلیارد تومان تقسیم شده است.

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی خاطر نشان کرد: سود سهام مشمولانی که کد شبای آن‌ها بعد از اوایل بهمن ماه پارسال تا ۱۰ اردیبهشت ماه به سامانه سهام عدالت ارسال و هم اکنون تأیید و تجمیع شده از مجموع ۳۴ بانک حدود ۲۶ بانک توزیع و ۸ بانک دیگر نیز به تدریج واریز خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار