صبح امروز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ صرافی ملی ابتدا ۲۰ تومان و نزدیک ظهر ۳۰ تومان از قیمت دلار کاست تا نرخ رسمی آن به زیر ۱۴۸۰۰ تومان برسد. اما قیمت یورو در صرافی‌های بانکی بدون تغییر و در کانال ۱۶۸۰۰ تومانی باقی ماند. قیمت دلار در بازار آزاد نیز از مرز ۱۵ هزار تومان یک سطح پایین‌تر آمد و به ۱۴۹۰۰ تومان رسید.

کاهش قیمت نرخ دلار

به گزارش گلستان۲۴؛روز گذشته (شنبه) بازار ارز شاهد ریزش قابل توجه ارزش شاخص ارز ی بود و صرافی ملی تا عصر در چندین مرحله قیمت‌ها را پایین‌تر برد تا نهایتاً نرخ رسمی دلار بین 350 تا 450 تومان و نرخ رسمی یورو 300 تومان کاهش را تجربه کنند. در بازار آزاد نیز قیمت غیررسمی دلار دیروز حدود ۶۰۰ تومان کاهش قیمت داشت.

امروز یکشنبه نیز بازار ارز پایتخت با کاهش ۵۰ تومانی نرخ دلار و ثبات قیمت یورو همراه شد. در بازار آزاد نیز قیمت دلار آمریکا کاهش ۲۰۰ تومانی داشته است.

نرخ‌های امروز صرافی‌های بانکی به شرح زیر است.

قیمت خرید دلار آمریکا: ۱۴۷۵۰ تومان (۵۰ تومان کاهش) / قیمت فروش دلار آمریکا: ۱۴۸۵۰ تومان (۵۰ تومان کاهش)

 قیمت خرید یورو: ۱۶۸۰۰ تومان  (بدون تغییر) / قیمت فروش یورو: ۱۶۹۰۰ تومان (بدون تغییر)

آخرین نرخ دلار در بازار آزاد تهران

دلار در بازار آزاد امروز تهرانروز گذشته یک ریزش کم سابقه (حدود ۶۰۰ تومان) را تجربه کرد و به مرز ۱۵ هزار تومانی رسید. امروز نیز کاهش قیمت دلار آزاد ادامه داشت و در لحظه تنظیم گزارش بین ۱۴۸۰۰ تا ۱۴۸۳۰ تومان معامله می‌شود.

آخرین نرخ دلار هرات

دلار هرات در لحظه تنظیم گزارش ۱۴۷۳۰ تومان قیمت خورد.

آخرین نرخ حواله درهم امارات در بازار دوبی

نرخ حواله درهم امارات در بازار دوبی روز گذشته از ۴۲۳۵ تومان تا ۴۱۲۰ تومان کاهش یافت و امروز تا ۴۰۵۵ تومان عقب‌نشینی کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار