مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوا:

گرگان- مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب بیش از ۵۰۰ برنامه در استان گلستان برگزار می‌شود.

۵۰۰ برنامه طی هفته عفاف و حجاب در گلستان برگزار می شود

به گزارش گلستان 24، شاهده سادات میرعرب با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب بیش از ۵۰۰ برنامه در سطح استان گلستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها در قالب برگزاری نشست، کارگاه، اجتماع مدافعان حریم خانواده، غرفه حس خوب، همایش طلایه داران عفاف و حجاب، برپایی خیمه‌های پرسش و پاسخ، پاتوق‌های دخترانه و پیاده‌روی خانوادگی در سطح استان گلستان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان گلستان گفت: از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب می‌توان به دیدار دختران جوان و نوجوان با همسران و دختران شهدای مدافع حرم، تجلیل از بانوان محجبه فعال در عرصه عفاف و حجاب، برگزاری نمایشگاه مد و لباس ایرانی و اسلامی، همایش مرواریدی در صدف، عصری با شعر و گردهمایی دختران فاطمی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مسابقه فرهنگی و هنری «چادر امانت مادرم زهراست» در قالب شعر و دلنوشته در هفته عفاف و حجاب خبر داد و گفت: از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب می‌توان به اعزام گروه‌های جهادی و برگزاری پویش گوهر فاطمی در سطح استان گلستان اشاره کرد.

انتهای خبر /مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار