مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آزادشهر:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آزادشهر گفت: اربعین امام حسین(ع) مرزها و موانع و سیم خاردارهای سیاسی که ایجاد کرده‌اند را از بین برد و اربعین از جغرافیای اسلامی ایران عبور کرده و فردی نمی‌تواند آن را مهار کند.

اربعین امام حسین(ع) مرزهای سیاسی را از بین برد

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت لاسلام روح الله رجنی ظهر امروز در مراسم روز اربعین در شهرستان آزادشهر اظهار داشت: اربعین امام حسین(ع) مرزها و موانع و سیم خاردارهای سیاسی که ایجاد کرده‌اند را از بین برد و اربعین از جغرافیای اسلامی ایران عبور کرده و فردی نمی‌تواند آن را مهار کند.

وی با اشاره به این که در اسلام همیشه کسانی بوده‌اند که ادعای دینداری می‌کردند در حالی که ایمان نداشتند، افزود: شهادت یعنی فانی فی الله شدن، وقتی شهیدی خونش پای شجره طیبه و توحید ریخته می‌شود اینجا حقیقت دین‌داری او مشخص می‌شود.

رجنی تصریح کرد: چیزی که در طول تاریخ انبیاء الهی سبب  بقای توحید شده شهادت است و سمبل همه شهادت‌ها نهضت عاشوراست اگر امام حسین(ع) و فرزندانش نبودند دیگر اثری از اسلام نمی‌ماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آزادشهر گفت: امام هر چه داشتند پای شجره توحید گذاشتند تا این شجره تنومند شد و اسلام ناب محمدی(ص) و شجره طیبه در پرتو خون شهدا و ایثارگری‌های شهدا و خانواده‌هایشان در دنیا سرافراز شده است.

وی گفت: اسرار زیادی در مسئله عاشورا جاسازی شده و عاشورا عبرت‌ها، برکات و پیام‌های زیادی دارد و تدبیر تکمیلی خداوند این است که اربعین امام حسین(ع) مرزها و موانع و سیم خاردارهای سیاسی که ایجاد کرده‌اند را از بین ببرد و  اربعین از جغرافیای اسلامی ایران عبور کرده و کسی نمی‌تواند آن را مهار کند و افراد زیادی از کشورهای مختلف از مرزهای ایران برای رفتن به کربلا عبور می‌کنند.

رجنی اظهار کرد: راهپیمایی اربعین حسینی را بزرگترین اجتماع عظیم انسانی در دنیا دانست و افزود: این راهپیمایی با عظمت و باشکوه که در دنیا مانند و نظیری ندارد تنها مختص به شیعیان و حتی مسلمانان نیست بلکه متعلق به همه بشریت است.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار