رئیس هیئت سوارکاری گنبدکاووس:

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس با انتقاد از طرح موضوع عزل خود از سوی رئیس فدراسیون سوارکاری، گفت: من حکمم را از ایشان نگرفته‌ام که ایشان بتواند مرا عزل کند.

حکمم را از رئیس فدراسیون نگرفته‌ام که او بتواند مرا عزل کند/ فدراسیون به دنبال راهی برای کسب منافع در کورس‌های گلستان است

به گزارش گلستان24؛وروردی توسلی شامگاه سه‌شنبه در جمع ورزشکاران شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه هیئت سوارکاری گنبدکاووس هیچ‌گاه نخواسته است از همکاری با فدراسیون فرار کند، اظهار کرد: فدراسیون به جای نظارت قصد دخالت در امور و گرفتن مدیریت همه مسائل را دارد که هیچ‌کس این را نخواهد پذیرفت.

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس با انتقاد از طرح موضوعاتی از سوی فدراسیون سوارکاری مبنی بر تخلف وی و عزل از سمت ریاست هیئت، تاکید کرد: بنده حکمم را از رئیس فدراسیون نگرفته‌ام که بخواهم با نظر و دستور او کنار بروم، بنابراین تا آخرین روز محکم از حقوق مردم گنبدکاووس دفاع خواهم کرد.

توسلی با اشاره به اینکه روسای هیئت‌های ورزشی در شهرستان‌ها با نظر رئیس اداره ورزش و جوانان انتخاب می‌شوند و یا برگزاری مجمع به ریاست ایشان منصوب می‌شوند و روسای فدراسیون‌ها ناظر و هماهنگ کننده امور هستند، ادامه داد: رئیس محترم فدراسیون به جای این‌گونه نامه‌نگاری‌ها و تهدیدها بهتر است با درک درست جایگاه سوارکاری در گنبدکاووس کنار مردم این شهرستان به عنوان مهد سوارکاری کشور باشد.

وی با بیان اینکه علت برکناری غیرقانونی بنده را فدراسیون برگزاری مسابقات در آق‌قلا و گنبدکاووس و تخطی از قوانین اعلام کرده است، گفت: در جلسه‌ای که سه فرماندار، سه امام جمعه و سه رئیس هئیت سوارکاری شهرستان‌های آق‌قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس حضور داشته‌اند تصمیم بر این امر گرفته شده بود و بنده به عنوان مجری موظف به اجرای این مصوبه بوده‌ام.

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس با رمزگشایی از این تصمیم فدراسیون، گفت: کورس آق‌قلا به دلیل زیان‌دهی نیازمند حمایت برادرانه کورس گنبدکاووس را داشت و وظیفه ما بود از یک کورس قدمت‌دار و ورزشکاران و مردم ورزشدوست این شهرستان حمایت کنیم، بنابراین به صورت یک هفته در میان مسابقات را در گنبدکاووس و آق‌قلا برگزار کنیم.

توسلی با تاکید بر اینکه فدراسیون که بعد از حدود 20 سال دست خود را از منافع کورس گنبدکاووس کوتاه می‌دید می‌خواست با زمین زدن کورس آق‌قلا به بهانه ضرردهی راهی برای حضور مجدد خود و کسب منافعش باز کند، ادامه داد: حال که نتوانسته این اتفاق را رقم بزند می‌خواهد ما را به جرم همکاری با کورس آق‌قلا متهم به تخطی از قانون کند.

وی با اشاره به اینکه ادعای علاقه به همکاری توسط فدراسیون غیرواقعی و دروغین است، تصریح کرد: ما بارها از فدراسیون خواسته‌ایم ناظر و افسر دوپینگ اعزام کند اما این کار را نکرده و یا در مراسماتی از جمله تجلیل از خانواده‌های شهدا در کورس گنبدکاووس و یا روز ثبت ملی این مجموعه در آثار میراث فرهنگی کشور از رئیس فدراسیون دعوت کرده‌ایم اما ایشان حتی یک‌بار به گنبد نیامده‌اند.

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس اتهام دروغین عدم پاسخگویی به مکاتبات فدراسیون توسط هیئت سوارکاری گنبدکاووس را نیز تاسف‌بار دانست و گفت: ما طبق سلسله مراتب سازمانی تمامی نامه‌های فدراسیون را به صورت رسمی به هیئت استان و یا اداره کل ورزش و جوانان پاسخ داده‌ایم و رونوشت‌های لازم را نیز ارسال کرده‌ایم که مستندات آن موجود است./فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار