فرماندار علی‎آبادکتول گفت: در بحث پروژه تله‎کابین موضوع زیرساخت‎ها مطرح بود و برای زدن کلنگ آن موانع‎ای وجود داشت که این موانع برطرف شد.

موانع کلنگ‎زنی پروژه تله‎کابین علی‎آبادکتول برطرف شد

به گزارش گلستان24؛ حسن هدایتی‌کتولی صبح امروز در  گفت‌وگو با خبرنگاران به برنامه‎های ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان علی‎آباد کتول اشاره کرد و اظهار داشت: در این ایام بیش از 500 برنامه فرهنگی در شهرستان در نظر گرفته شده و از این میزان 100 برنامه مربوط به امور بانوان است.

وی تصریج کرد: زیباسازی شهر و مناسبت ها با توجه به تقارن دهه شهادت حضرت فاطمه (س) دستور العمل ابلاغ شد تا 15 بهمن نسبت به زیباسازی شهر اقدامی نکنیم.

فرماندار علی آباد کتول تاکید کرد: به دنبال این بودیم که سه روز نخست دهه مبارک فجر را به دیدار خانواده شهدا و علما و روحانیون بپردازیم و از روز 15 بهمن ماه کار اصلی جشن پیروزی انقلاب اسلامی را آغاز کنیم.

هدایتی با بیان اینکه جشن پیروزی انقلاب اسلامی تنها به نصب چند پرچم نباید دنبال شود، گفت: باید بتوانیم دستاوردهای دستگاه‍ها را به مردم عرضه کنیم.

وی به پروژه تله‎کابین علی‎آباد کتول اشاره کرد و گفت: تصور نمیکنم کل پارک جنگلی کبودوال در اجرای پروژه تله‌کابین در اختیار پیامانکار قرار گرفته باشد و فعلا در بحث پروژه تله‎کابین موضوع زیرساخت‎ها مطرح است و برای زدن کلنگ آن موانع‎ای وجود داشت و این موانع برطرف شد.

فرماندار علی‎آباد کتول افزود: اصحاب رسانه در کنار یک مدیر و دستگاه باشند می‍‎تواند به آن مدیر کمک کند و مدیران رسانه اصل اخلاقمداری و امانت‍داری را رعایت کنند، نقدپذیری را از سوی رسانه‎ها می‎پذیرم ولی باید نقدها به شکل منصفانه باشد.

هدایتی در مورد تاخیر در برگزاری نشست خبری برای ارائه برنامه‌های دهه فجر یادآور شد: نخستین جلسه ای که در استان در راستای برنامه های دهه فجر برگزار شد مربوط به شهرستان علی آباد کتول بود ولی باید برنامه‎های دهه فجر به شکل استانی ارائه می‎شد.

وی تاکید کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رئیس جمهور و همت مسئولان استانی و شهرستانی امسال در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 158 پروژه عمرانی و اشتغالزایی با اعتبار 60 میلیارد و 88 میلیون تومان کلنگ‎زنی و افتتاح می‎شود.

فرماندار علی‎آباد کتول با بیان اینکه 245 نفر اشغالزایی مستقیم این پروژه‎ها دارند ، تاکید کرد: 16 هزار و 71 خانوار در این طرح‎ها بهرمند می‎شوند، در دهه مبارک فجر 74 پروژ عمرانی با اعتبار بالغ بر 24 میلیارد تومان در شهرستان علی‎آبادکتول در نظر گرفته شده و همچنین 70 طرح اشتغالزایی و تولیدی با اعتبار بیش از 32 میلیارد تومان افتتاح می‎شود و 14 پروژه کلنگزنی داریم که اعتبار آن 3 میلیارد و 279 میلیون تومان است.

وی افزود: افتتاح ساختمان دانشجویی با یک میلیارد و 700 میلیون تومان ، بهره‎برداری از 10 طرح راه سازی با اعتبار بالغ بر 5 میلیارد و 400 میلیون تومان، 18 طرح عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی با اعتبار 5 میلیارد و 200 میلیون تومان، بهره برداری از شش طرح بزرگ تولیدی و صنعتی با اعتبار بالغ بر 25 میلیارد و 800 میلیون تومان، گازرسانی روستایی با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان از جمله پروژه‎هایی بود که در ایام دهه فجر در شهرستان علی‌آبادکتول کلنگ‎زنی می‎شود.

فرماندار علی‎آباد کتول افزود: احداث مدرسه، پروژه بوم‎گردی و گردشگری و بهره برداری از طرح‎های معابر و انتقال آب از دیگر پروژه‎های شهرستان علی‎آبادکتول در دهه مبارک فجر به‎شمار می‎رود.

انتهای پیام/ش

 

ارسال نظر

آخرین اخبار