استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: برخی از اختلافات داخلی ملت ایران خوشحال می شوند اما همواره وحدت اسلامی مردم و فرمایشات ولایت فقیه ورق را بر می گرداند.

برخی از اختلافات داخلی ملت ایران خوشحال می شوند/ «وحدت مردم و ولایت فقیه»؛ 2 رکن تثبیت انقلاب اسلامی

به گزارش گلستان24؛ سید مناف هاشمی، استاندار گلستان در مراسم نمادین ورود امام راحل به میهن اسلامی که در فرودگاه بین المللی گرگان برگزار شده بود ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: ویژگی هایی در انقلاب اسلامی نهفته است که آن را از سایر انقلاب ها متمایز می کند.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در 12 بهمن سال 57 در استقبال از امام خمینی(ره)، افزود: این حضور متفاوت از دیگر حضورهاست چرا که رهبری در جهان پیدا نمی کنید که این چنین مورد استقبال مردمی قرار بگیرد.

استاندار گلستان به سخنرانی چند روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و متذکر شد: همانگونه که ولی فقیه اشاره فرمودند در دوران 39 ساله ی انقلاب اسلامی بحران های زیادی را پشت سر گذاشته ایم بعید است دنیا بتواند بحران هایی بزرگتر برای ما بوجود بیاورد، آنچه ابرقدرت های را نگران می سازد تفکر انقلاب اسلامی و ولایتمداری مردم است شاید امکانات نظامی ما آنان را آنقدر نگران نسازد اما گفتمان انقلاب و حضور مردمی آنان را به وحشت می اندازد.

هاشمی تأکید کرد: ولایتمداری و وحدت جامعه رمز اقتدار و ماندگاری انقلاب اسلامی است، نظام مقدس جمهوری اسلامی با تکیه بر این اصول معادلات جهان را تغییر داد و ابرقدرت های جهان را نگران ساخت.

وی یکی از رموز تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها را وجود مبارک ولایت فقیه نام برد و خاطرنشان کرد: این رکن اساسی موجب پایداری نظام اسلامی است که جهان را مبهوت انقلاب ما ساخته است.

استاندار گلستان با اشاره به مراسمات روز تاسوعا و عاشورا بویژه پیاده روی میلیونی اربعین حسینی، ابراز کرد: این مراسمات معنوی و این حضورهای شگفت انگیز مردمی دنیا را مبهوت انقلاب اسلامی ساخته است و این ابرقدرت ها را می ترساند.

وی با بیان اینکه انقلابی که برای آن صدها هزار شهید و جانباز دادیم را به راحتی از دست نمی دهیم، تصریح کرد: ما برای حفظ این انقلاب مسئولیت سنگینی بر عهده داریم شاد اوقاتی خسته شده و حرف هایی بزنیم اما بعدا متوجه اشتباه خود می شویم.

هاشمی اظهار کرد: مردم ما همواره با حفظ وحدت اسلام،ی می دانند که در مسیر دموکراسی می توانند به صورت منطقی خواسته های خود را مطرح کنند و بازیچه شیطنت ها قرار نخواهند گرفت همچنانکه در اغتشاشات اخیر که عده ای با شعارهای آمریکایی اسرائیلی سعی بر فاصله انداختن بین مردم و نظام داشتند مردم ما نشان دادند که پای انقلاب ایستاده اند.

استاندار گلستان متذکر شد: دنیا زمانی می تواند به ما فشار بیاورد که ما را محتاج ببیند، ما باید به خود تکیه کنیم و توانمند شویم، این فشارها و تحریم ها وحدت ملت ما را بیش از پیش می کند.

وی ادامه داد: اختلافات داخلی ما برخی را خوشحال می کند و سعی دارند آتش اختلافات را شعله ورتر کنند اما وحدت مردم و فرمایشات مقام معظم رهبری ورق را بر می گرداند.

هاشمی با تأکید بر اینکه باید در کنار هم برای توسعه کشور قدم برداریم، ابراز کرد: تمامی اقشار مردم در کنار یکدیگر در پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفریدند و همین حرکات مردمی ما را به تعالی بیشتر می رساند و ان شاالله این نظام با شعائر مقدسی که دارد متصل به انقلاب حضرت مهدی(عج) خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار