مدیرعامل بانک کشاورزی گالیکش:

مدیرعامل بانک کشاورزی گالیکش گفت: دولت تعهد کردند در صورت واریزی اصل بدهی توسط بدهکاران در بخش کشاورزی در نزد بانک کشاورزی، تمامی متفرقات آن توسط دولت پرداخت شود.

تمامی معوقات بانکی کشاورزان در صورت پرداخت اصل بدهی، توسط دولت پرداخت می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدرضا قزلسفلو صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: دولت تعهد کردند در صورت واریزی اصل بدهی توسط بدهکاران در بخش کشاورزی در نزد بانک کشاورزی، تمامی متفرقات آن توسط دولت پرداخت شود.

وی تصریح کرد: براساس مصوبه «ماده دو تبصره 35 قانون و بودجه سال 1395» و « بند واو تبصره 16 قانون و بودجه سال 1396 » دولت تدبیر و امید تعهد کردند در صورت واریزی اصل بدهی توسط بدهکاران در بخش کشاورزی در نزد بانک کشاورزی، تمامی متفرقات آن توسط دولت پرداخت شود.

مدیرعامل بانک کشاورزی گالیکش ابراز کرد: معافیت پرداخت شامل افرادی می‌شود که وام کمتر از 100 میلیون تومان باشد و هر فرد فقط می‌تواند یک قرارداد را در طی این مدت تسویه کند و از این معافیت استفاده کند.

قزلسفلو اذعان کرد: بدهی افراد باید در تاریخ قبل از دوم اسفند جاری باشد که امیدوارم کشاورزانی که بنا به دلایلی نتوانستند در این مدت زمان بدهی خود را تسویه کنند از این فرصت بدست آمده استفاده کنند و وام خود را در نزد بانک کشاورزی تسویه کنند.

وی خاطرنشان کرد: کشاورزانی که در حال حاضر در بانک کشاورزی بدهی دارند برای این افراد نیز مراحلی درنظر گرفتیم که با مراجعه به بانک کشاورزی، جرایم این افراد را ببخشیم این افراد اگر در توانشان نیست که تمام بدهی خود را بپردازند می‌توانند با واریز درصدی از مبلغ بدهی، به صورت تنظیم و تسقیط وام خود را تسویه کنند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار