نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس گفت: استان محروم گلستان، استانی کشاورزی و دامپروری است اما متاسفانه در تخصیص اعتبارات و در بودجه‎های کشور جزء استان‎های آخر است و این زیبنده استان گلستان نیست.

 میزان اعتبارات ملی استان گلستان زیبنده استان نیست/ اعتبارات بخش کشاورزی و دامپروری افزایش یابد

به گزارش گلستان24، نبی‎ هزارجریبی پیش از ظهر امروز در همایش منتخبین شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی گرگان اظهار داشت: براساس جمهوریت نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم می‎توانند نمایندگانی را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر و روستا سپر مشکلات مردم قرار دارند و مردم دیونی از دولت دارند که به علت مشکلات مالی پا برجا می‎ماند و شما باید با بضاعت خود فعالیت‎های مردم را پیش ببرید.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس ادامه داد: هزینه‎های شوراهای روستا و شهر باید ریال به ریال بررسی شود و نباید دینی به گردن شوراها باقی بماند.

هزارجیبی خاطرنشان کرد: شوراها باید ترس را کنار بگذارند و در مسائل و فعالیت‎ها آن چیزی که به نفع مردم است را دنبال کنند و ما نیز در کنار شما خواهیم ایستاد.

وی گفت: استان محروم ما استانی کشاورزی و دامپروری است و متاسفانه در تخصیص اعتبارات و در بودجه‎های کشور جزء استان‎های آخر است و این زیبنده استان گلستان نیست.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس با بیان اینکه استان گلستان همواره در انتخابات جزء استان‎های نخست کشور بوده، گفت: در برخی از جلساتی که  در سطح شهرستان برگزار می‎شود اعضای شوراهای روستا حضور داشته باشند تا بتوانند نمایندگان و مسئولان شهر خود را بشناسند.

هزارجریبی تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی روستای استان گلستان باید افتخار کنند که در این جایگاه هستند و می‎توانید به مشکلات مردم رسیدگی کنید.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس به حمله تروریستی حرم امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: این حمله، داغ سنگینی بر دل مردم نهاد و 18 شهید و چندین مجروح برجا گذاشت و جا دارد از دستگاه امنیتی و انتظامی قدردانی کنیم.

هزارجریبی تاکید کرد: اگر اقدامات امنیتی و شهادت نیروهای امنیتی و جان بر کف نبود شاید تاکنون چند صد حمله تروریستی را در کشور داشتیم.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار