استاندار گلستان گفت: تاکنون بیش از ۷۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان گلستان پرداخت شده و رونق تولید را همراه داشته است.

 بیش از ۷۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی گلستان پرداخت شد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛  سید مناف هاشمی در شصت و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، اظهار داشت: تاکنون 688 میلیارد تومان در قالب تسهیلات مستقیم و رونق تولید و نیز 40 میلیارد تومان در قالب تسهیلات نوسازی و بازسازی و مجموعا 728 میلیارد تومان به واحد های تولیدی استان پرداخت شده که رونق تولید را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: پرداخت این تسهیلات به واحدهای تولیدی سبب شد گلستان در بخش تسهیلات مستقیم و رونق تولید رتبه ششم و در ارائه تسهیلات بازسازی و نوسازی رتبه چهارم کشور را کسب کند.

استاندار گلستان تصریح کرد: همه باید در ارائه و گزارش‌دهی اقداماتی که توسط دولت در سطح استان انجام می‌شود فعال باشند چرا که فعالیت‌های دولت موفقیت‌آمیز بوده و این دولت توانسته است راه توسعه را پیدا کرده و در آن قدم بردارد.

وی یادآور شد: آمارها و شاخص‌ها نشان از توسعه واقعی استان دارد و باید مدیران دستگاه‌های اجرایی با مردم صحبت کنند تا آنان واقعیت اقدامات صورت گرفته را بدانند.

استاندار گلستان حرکت استان از رتبه 12 و پرداخت 50 میلیاردی در ارائه تسهیلات به رتبه ششم و پرداخت 728 میلیارد تومانی را نشان از همت مدیران دستگاه های اجرایی و بانک‌های استان دانست و گفت: باید تلاش همه رفع موانع تولید و ایجاد رونق در فضای کسب و کار باشد.

هاشمی خاطر‌نشان کرد: برخی تولیدکنندگان با وجود تلاش فراوانی که داشته‌اند به علت مشکلات بانکی و حتی مشکلات طبیعی و خشکسالی متضرر شده‌اند و باید تلاش کنیم آنان را به چرخه تولید استان بازگردانیم.

وی تاکید کرد: در 2 هفته باقی مانده تا پایان سال تلاش داریم میزان ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی را افزایش دهیم و از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها نیر می‌خواهیم همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار گلستان با اشاره به تحقق 102 درصدی تعهد اشتغال استان ، گفت: در سال آتی تلاش خواهیم کرد فرصت‌های اشتغال بیشتر و بهتری را در استان ایجاد کنیم.

در این جلسه مشکلات 5 واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و دستوراتی برای رفع مشکلات آنها با حضور استاندار گلستان ارائه شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار