مدیرکل کمیته امداد استان گلستان:

مدیرکل کمیته امداد امام استان گلستان گفت: در روز‌های ۱۶، ۱۷ و ۱۸ اسفند در 2700 پایگاه استان جشن نیکوکاری برگزار خواهد شد.

به گزارش گلستان24؛ گلستانی‌ها با کمک به نیازمندان و محرومان در جشن نیکوکاری با مهرورزی به استقبال بهار می‌روند.

امان اله حسین پور، مدیرکل کمیته امداد امام استان گلستان گفت: مردم سخاوتمند گلستان با آغاز جشن نیکوکاری در سطح شهر با گلریزان عاطفه و مهرورزی به استقبال بهار می‌روند.

وی با اشاره به اینکه امسال دو هزار و ۷۰۰ پایگاه آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان گلستان در جشن نیکوکاری است افزود: با شروع جشن نیکوکاری در سطح شهر و میادین اصلی، ۳۵۸ پایگاه بسیج،۳۷۴ مسجد،۴۳ مرکز نیکوکاری،۱۲۳ پایگاه سیار و ۴۴ پایگاه ثابت باهدف کمک به نیازمندان در سراسر استان برپاشده است.

حسین پور عنوان کرد: جشن نیکوکاری از جشن‌های ملی به شمار می‌رود که هرساله در آستانه سال نو برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران و اهداء این کمک‌ها به نیازمندان واقعی و خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد برگزار می‌شود تا غم نداری از چهره نیازمندان زدوده شود.

وی یادآور شد: مردم خیر گلستانی می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد، شماره‌حساب ۱۲۲۸۷۱۱۷۶۶ نزد بانک ملت، شماره کارت مجازی ۶۱۰۴۳۳۷۶۴۱۴۱۸۷۹۱ و یا از طریق آنی پرداخت #۰۱۷*۸۸۷۷* و مراجعه به سایت کمیته امداد در بخش پرداخت اینترنتی به نیازمندان کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به توزیع ۳۰۰ هزار پاکت جشن نیکوکاری در مدارس عنوان کرد: روز گذشته در ۱۶ اسفندماه مراسم جشن نیکوکاری در دو هزار و ۷۰۰ مدرسه استان با استقبال پرشکوه فرهنگیان و دانش آموزان گلستانی برگزار شد.

حسین پور با اشاره به اینکه مردم گلستانی در سال گذشته سه میلیارد تومان در جشن نیکوکاری کمک کرده‌اند افزود: امسال از ۱۴ اسفند که آغاز هفته احسان و نیکوکاری است باهمت مردم بیش از یک میلیارد تومان کمک برای نیازمندان جمع‌آوری‌شده است که امیدواریم که با مشارکت بیشتر مردم شاهد رشد این کمک‌های مردمی برای رسیدگی بیشتر به نیازمندان در آستانه سال نو باشیم.

جشن نیکوکاری

جشن نیکوکاری

جشن نیکوکاری

جشن نیکوکاری

جشن نیکوکاری

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار