مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان خبر داد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: تاکنون بالغ بر 13 هزار و 800 حامی از ایتام کمیته امداد امام‌خمینی در استان گلستان ثبت‌نام کردند.

حمایت 13 هزار و 800 حامی از ایتام کمیته‌ امداد گلستان
به گزارش گلستان24، امان‌الله حسین‌پور اظهار کرد: تاکنون 13 هزار و 800 حامی از ایتام کمیته امداد امام‌خمینی استان گلستان حمایت کردند.

وی تصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی است تا بیشتر به سمت نیازمندان و محرومان برویم اگرچه کمیته امداد امام‌خمینی در طول سال اقدامات لازم در راستای کمک‌رسانی به نیازمندان و ایتام را با کمک خیرین و مردم خوب استان گلستان انجام می‌دهد.

* مهمترین برنامه کمیته امداد امام خمینی، حامی‌یابی برای ایتام و نیازمندان است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان ابراز کرد: در ایام مبارک رمضان کمک به ایتام و نیازمندان از سوی خیرین به اوج خود می‌رسد و مردم برای کمک به نیازمندان از یکدیگر پیشی می‌گیرند.

حسین‌پور از برنامه‌های مهم کمیته‌امداد امام‌خمینی را حمایت ویژه از ایتام برشمرد و خاطرنشان کرد: در ایام پرفضیلت رمضان برنامه‌های متعددی در سطح استان گلستان برگزار می‌شود و مهمترین برنامه کمیته امداد امام خمینی در ایام مبارک رمضان حامی‌یابی برای ایتام و نیازمندان است.

وی با بیان اینکه یکی از برجسته‌ترین طرح‌های کمیته امداد امام خمینی، طرح اکرام و ایتام است، اذعان کرد: مردم با انتخاب خود زیبایی این طرح را درک کرده و با آن ارتباط عاطفی برقرار می‌کنند و خوشبختانه تاکنون بیش از 13 هزار حامی از ایتام کمیته امداد امام‌خمینی حمایت خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار