مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری یکصد پایگاه برای جشن نیکوکاری در مناطق مختلف استان گلستان برپا می‌شود.

۱۰۰ پایگاه احسان و نیکوکاری در استان گلستان برپا می‌شود

ابراهیم باغبانی ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری، اظهار داشت: هفته احسان و نیکوکاری امسال از 9 تا 15 اسفند در استان گلستان با شعار اکرام فاطمی، شور نیکوکاری برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان 24، وی افزود: در این هفته در روزهای 13 و 14 اسفند ماه امسال، 100 پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مدارس و مناطق مختلف شهرهای استان گلستان برپا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان تصریح کرد: در سال گذشته با هماهنگی‌های انجام شده رشد قابل توجهی در جمع‌آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری داشتیم و بیش از 11 میلیارد ریال کمک جمع‌آوری شد، در حالی‌که این میزان در سال 91 حدود 6 میلیارد ریال بود.

باغبانی افزود: در این هفته زنگ نیکوکاری در روز چهارشنبه در مدارس استان گلستان به صدا درمی‌آید و در روز پنج شنبه نیز پایگاه‌ها در سطح شهرها و روز جمعه نیز در مصلی‌های نمازجمعه برپا می‌شود.

وی اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردهای طرح‌های خوداشتغالی و مشاغل خانگی و آشنایی با فعالیت‌های کمیته امداد نیز از یازدهم اسفند ماه به مدت 4 روز در گرگان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: تجلیل از کارآفرینان، اجرای طرح نظارت هوشمند در استان و نشست علمی دانشجویان تحت پوشش با عنوان فرهنگ کار و سبک زندگی در گرگان از دیگر برنامه‌های هفته احسان ونیکوکاری است.

باغبانی اظهار داشت: واگذاری و افتاح واحدهای مسکونی مددجویان و برگزاری همایش پیاده‌روی در 100 روستای استان گلستان هم از دیگر برنامه‌های این هفته است.

ارسال نظر

آخرین اخبار