طی روز گذشته

جانشین پلیس راهور گلستان از وقوع دو تصادف منجر به مرگ در این استان خبر داد.

۲ تصادف منجر به مرگ در گلستان رخ داد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛  علی قزلسفلو صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: متاسفانه در جمعه روز گذشته شاهد تصادف یک خودرو پژو با یک موتورسیکلت و همچنین واژگونی یک موتورسیکلت در در شهرستان علی‌آبادکتول بودیم که این تصادفات منجر به فوت موتورسواران شد.

وی تصریح کرد: در روز جمعه 18 اسفندماه جاری یک دستگاه پژو با موتورسیکلت در علی‌آبادکتول تصادف کرد که متاسفانه موتورسوار جان خود را از دست داد.

جانشین پلیس راهور گلستان ابراز کرد: واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در شهرستان علی‌آبادکتول منجر به جان باختن موتورسوار شد.

قزلسفلو خاطرنشان کرد: متاسفانه راکبان موتورسوار و همچنین موتورسوار در شهرستان علی‌آبادکتول بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند و راکبین موتورسوار در هر دو حادثه از کلاه ایمنی استفاده نکرده بودند.

وی اذعان کرد: توصیه می‌کنیم موتورسواران و سرنشینان موتور حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند تا سفری ایمن را در هنگام رانندگی تجربه کنند.

جانشین پلیس راهور گلستان یادآور شد: کلاه ایمنی سبب می شود شدت ضربه وارد شده به سر در هنگام تصادف کاهش پیدا کند.

قزلسفلو گفت: در روزهای پایانی سال قرار داریم متاسفانه در روزهای پایانی سال گذشته شاهد جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان بر اثر تصادف بودیم که با رعایت نکردن نکات ایمنی جان خود را از دست دادند.

وی با تاکید بر اینکه همه باید به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذاریم، اذعان کرد: همه دست به دست هم دهیم تا یک ترافیک روان در جاده ایجاد شود

انتهای پیام/

منبع : فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار