سرانجام شورای شهر تهران توانست از شلوغی شب عید و غفلت انقلابیون استفاده کند و نام خیابان نفت را به نام مصدق تغییر دهد.

آیا مصدق یک فراماسون نبود؟

به گزارش گلستان 24 ؛ از آنجایی که هزاران صفحه تاریخ را نمیشود در یک یاد داشت کوتاه خلاصه کرد تنها به بیان چند سوال  و گزاره اکتفا میکنیم و دعوت میکنیم از اهل تاریخ و اهل تحقیق که به این گزاره ها هم کمی توجه کنند .

قبل از هر چیز به رسم امانت داری لازم است دوستان شورای شهر تهران اسم خیابان را همان عبارت "میرزا محمد خان مصد السلطنه" بگزارند تا با دیگر افراد تاریخ معاصر اشتباه گرفته نشود.

 مصدق السلطنه  یک شخص نیست بلکه یک نماد یک جریان سیاسی در کشور است که امام راحل صراحتا بیان میکند که ما از این ها سیلی خوردیم حال چه شده است که این جریان سیاسی که در کارنامه خود سازشکاری و خیانت های بسیاری را ثبت کرده است مجددا مورد تکریم اقایان شورای شهر قرار گرفته است .

مصدق السلطنه 87 سال عمر کرد در حالی که همه تنها به 8 سال آخر عمر وی می پردازند و آن 80 سال دیگر مغفول واقع شده است 80 سالی که وی تمام قد در خدمت قاجار بوده است و کوچکترین اثری از مبارزه در آن یافت نمیشود

 آیا اولین بار بحث ملی شدن نفت در مجلس چهارم توسط اقای حائری زاده مطرح شد یا این که همان باور عمومی درست است که مصدق بنیان گذار ملی شدن نفت است ؟

 آیا این مصدق همان فردی نیست که وقتی برای اولین بار موضوع ملی شدن نفت توسط اقای حائری زاده مطرح شد با آن مخالفت کرد ؟

اگر اسناد مربوط به فراماسونر بودن مصدق صحت دارد چرا کسی از آن صحبت نمیکند؟ نکند به جایی رسیده ایم که  فراماسون بودن دیگر ننگ و عار نیست ؟

چرا رهبر فرزانه انقلاب معتقد است نهضت ملی شدن صنعت نفت حرکت عظیمی بود که به وسیله روحانیت بیدار، مبارز ودر صحنه به وجود آمد و به وسیله ملی گراها سقوط کرد و به لجن کشیده شد؟

آیا  نامه آیت الله کاشانی به مصدق  در مورد  قرییب الوقوع بودن کودتا توسط زاهدی و بی توجهی مصدق نسبت به این هشدار در تاریخ ثبت نشده است ؟

به نظر میرسد یه جریانی در کشور به صورت خزنده ولی پر کار  دنبال زنده کردن خط سازشکاری و انحراف انقلاب از آرمان ها و شعار های اصلی است و تلاش موفق شورای شهر برای زنده نگه داشتن نام مصدق السلطنه تنها  یکی از نشانه های این جریان خزنده است .

ای کاش رسانه ملی این اتفاق نا میمون را دستمایه ای قرار دهد برای این که با دعوت از مورخین و کارشناسان یک بار دیگر مسئله ملی شدن نفت ، و دلایل کودتای 28 مرداد و دیگر خیانت های جریان ملی گرایی را مورد بحث قرار دهد .


انتهای پیام/

منبع : افکار نیوز

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    لطفا در مورد مرد بزرگی مثل دکتر مصدق مطالب کذب نزنین . ما ایرانیان برای همیشه تاریخ مدیون فداکاری مصدق و یاران فداکارش مثل دکتر فاطمی هستیم

آخرین اخبار