رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر گرگان:

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر گرگان گفت: برخی از معلولان هنگام عبور و مرور در شهر با مشکلاتی مواجه می شوند اینها باید مورد توجه قرار گیرد.

برای سهولت عبور و مرور افراد معلول نیاز هست تا پل های عابر پیاده از آسانسور برخوردار شوند

به گزارش گلستان24؛ابراهیم جرجانی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر گرگان، شب گذشته (25 دی) در هفدهمین کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر گرگان گفت: با وجود افراد معلول فضای شهری گرگان با مشکلاتی مواجه است که با تلاش مسئولان مربوطه باید برطرف شود.

 

وی ضمن تاکید برمجهز شدن پل های عابر پیاده به آسانسور، افزود: برای عبور و مرور بهتر افراد معلول نیاز هست تا پل های عابر پیاده از آسانسور برخوردار شوند که این کار تاکنون در چند نقطه از سطح شهر انجام شده است.

 

جرجانی اظهارداشت: پارک ماشین افراد عادی در جایگاه پارک معلولین از دیگر نکاتی است که نیازمند مدیریت و برنامه ریزی بهتر است.

 

وی تصریح کرد: با معماری که در ساختمان شماره دو شهرداری گرگان در نظر گرفته شده هیچ مشکلی برای مراجعه معلولین به این ساختمان وجود ندارد که این موضوع باید شامل تمامی ساختمان های اداری شود.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر گرگان با اشاره به برخی از معلولان دستفروش، گفت: با نزدیک شدن به شب عید می طلبد تا دستگاه های مربوطه وارد شوند و مجوزی برای راه اندازی بازارچه دریافت کنند.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار