نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: دیوار تاریخی گرگان می‌تواند جاذبه گردشگری بین‌المللی برای استان ایجاد کند.

دیوار تاریخی گرگان باید به جاذبه گردشگری بین‌المللی تبدیل شود

به گزارش گلستان24؛آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی صبح امروز در بازدید از نوروزگاه گرگان اظهارداشت : من بارها تاکید کرده‌ام که باید در استان گلستان جاذبه ایجاد کنند تا بتوانیم مقصد گردشگران فراوانی باشیم و این دیوار تاریخی گرگان می‌تواند استان را به استانی با جاذبه بین‌المللی تبدیل کند.

وی تاکید کرد: استان گلستان دارای جاذبه‌ها و آداب و رسوم مختلف است که به نمایش گذاشتن این آداب می‌تواند زمینه توسعه و رشد گردشگری را در استان فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: این نوروزگاه‌ها خود سبب جذب گردشگران می‌شود و باید سال به سال بهتر شود تا زمینه توسعه صنعت گردشگری را در گلستان فراهم کند.

آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: وجود جاذبه‌های بی‌شمار گردشگری خود سبب توسعه استان گلستان می‌شود و دیوار تاریخی گرگان خود زمینه جذب گردشگران داخلی و خارجی را فراهم می‌کند.

امام جمعه گرگان خاطرنشان کرد: مسئولان باید دنبال این کار باشند و به جد آن را دنبال کنند و همچنین جزیره آشوراده هم می‌تواند زمینه پیشرفت استان گلستان باشد و امسال شاید کلنگ‌زنی شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان تاکید کرد: رسانه‌ها هم می‌توانند نقش مهمی در معرفی جاذبه‌های گردشگری استان داشته باشند و در این زمینه می‌توانند کمک فراوانی به مسئولان استانی برای معرفی گلستان باشند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار