مسئول کمیته خادمین شهدای سپاه نینوا عنوان کرد؛

سرهنگ سادات حسینی از بکارگیری 1000 نفر روز خادم الشهدا در طول سال 96 و نوروز 97 در اردوهای راهیان نور خبرداد.

حضور 1000 نفرخادم الشهدا در اردوهای راهیان نور

به گزارش گلستان ۲۴ ؛  سرهنگ دوم پاسدار سید احمد سادات حسینی با اشاره اعزام خادمان شهدای استان گلستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: ثبت‌نام خادمان شهدا در آذرماه  انجام شد و 350 نفر برادر و خواهر از استان گلستان در سایت کمیته مرکزی خادمان شهدا ثبت‌نام کردند که از این تعداد 80 نفر برادر و 72خواهر بکارگیری شدند.

وی افزود: اعزام 12نفر خادم خواهر در بهمن‌ماه سال گذشته برای اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی خواهران، اعزام 10 نفر خادم برادر برای اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی برادران و اعزام 10 خادم خواهر و 7 خادم برادر برای اردوهای راهیان نور دانشجویی از جمله اعزام‌های کمیته خادمان شهدای استانگلستان در ماه‌های اخیر است.

مسئول کمیته خادمان شهدا گلستان بیان کرد: در مجموع از ابتدای اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین‌ماه سال جاری 1000 نفرخادم الشهدا به روز  در قالب طرح ملی و استانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور جهت خدمت به زائران در این مناطق اعزام شدند.

وی افزود: استان گلستان یکی از استان‌هایی است که سهمیه در اعزام خادمان در قالب طرح ملی دارد، در همین راستا 35 نفر از برادران  و 24خادم از استان گلستان برای راهنمایی و خدمت‌رسانی به زائران در یادمان‌های شهدا اعزام شدند.

سادات حسینی افزود: سایر خادمان شهدای استان گلستان برای خدمت‌رسانی به زائران استان گلستان در اردوگاه‌ شهدای گلستان واقع در مجتمع شهید باکری خرمشهر حضور دارند.

مسئول کمیته خادمین شهداگلستان با اشاره به ترکیب سنی و شغلی خادمان شهدای استان گلستانخاطرنشان کرد: خادمان شهدای گلستان از اقشار مختلف مردم همچون پزشک، دانشجو، دانش‌آموز، شغل آزاد، جانبازهای دفاع مقدس، طلبه با ترکیب سنی 13 سال تا 50 در مناطق عملیاتی جنوب کشور برای خدمت‌ به شهدا و زائران آنان حضور دارند./ بسیج

انتهای پیام/

منبع : گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار