فرماندار گرگان:

فرماندار گرگان در دیدار نوروزی با شهردار گفت: بهتر است با توجه به شعار سال شهرداری از تولیدات داخلی استفاده کند.

شهرداری از تولیدات داخلی استفاده کند/ فضای امسال شهر گرگان خیلی خوب بود
به گزارش گلستان 24 ؛ مسئولین شهر گرگان در نوروز یک به یک با همدیگر دیدار و گفتگو داشتند که شهردار گرگان و فرماندار شهرستان به دید و بازدید از هم پرداختند.

سید عباس حسینی، فرماندار گرگان در این دیدار نوروزی فضای شهر گرگان را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: امسال فضای گرگان متفاوت نسبت به سالهای دیگر است و این مسئله به وضوح از المان های متنوع نوروزی، فضاسازی های زیبای شهری و گل کاری های بهاری قابل مشاهده است.

وی افزود: استقبال کم نظیر مردم شهر و مسافران از گرگان نشان دهنده ی آمادگی کامل گرگان ما برای میزبانی از بهار است که باید قدردان مجموعه شهرداری به دلیل این همت و توجه بود.

فرماندار گرگان با اشاره به شعار سال 97 که از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: بهتر است شهرداری شهر زیبا و دوست داشتنی گرگان، حُسن فعالیت های خود را با استفاده از تولیدات داخلی برای مدیریت شهری، تکمیل کند.

عبدالرضا دادبود، شهردار گرگان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حسن توجه فرماندار به فعالیت های شهرداری، گفت: مهم ترین اولوین شهرداری گرگان در سال جدید توجه به بافت تاریخی این شهر با قدمت دیرینه است و از هیچ همتی در جهت حمایت از بافت فرسوده شهر دریغ نمی کند.

این دیدار با تبادل نظر مجموعه شهرداری و فرمانداری گرگان ادامه یافت، نکته قابل توجه این دیدار حضور صالحی، استاندار خراسان شمالی در دفتر فرمانداری بود که در این دیدار به چشم می خورد.

didar1

didar2

didar3

didar4

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار