تاملی بر یک مناقشه ؛

اگر بخواهیم کمی شعارسال را بومی سازی کنیم و آن را با محدوده جغرافیایی خودمان تطبیق دهیم به این نتیجه می رسیم که این شعار باید در گرگان به شعار "همدلی و همزبانی شورای شهر و شهردار" تغییر یابد .

شعار سال 94 در گرگان "همدلی و همزبانی شورای شهر و شهردار" !

به گزارش گلستان 24،سال 94 هم از راه رسید و مقام معظم رهبری طبق سنوات گذشته جهت راهبری و هدایت مسئولین کشور و مردم شعاری را مزین کردند تا تابلوی حرکت همگان باشد .

امسال نیز با توجه به شرایط کشور و نیاز همدلی و محبت میان مردم و مسئولان ، احساس شد که بایستی شعار سال در همین زمینه ها بیان شود که نهایتا در ساعت تحویل سال جدید مقام معظم رهبری شعار "همدلی و همزبانی دولت و ملت "را شعار سال بیان کردند .

اما اگر بخواهیم کمی این شعار را بومی سازی کنیم و آن را با محدوده جغرافیایی خودمان تطبیق دهیم به این نتیجه می رسیم که این شعار باید در گرگان به شعار "همدلی و همزبانی شورای شهر و شهردار" تغییر یابد .

شاید خیلی از مخاطبین و شهروندان گرگانی با ما هم عقیده باشند که سال 93 یکی از بدترین سالهایی بود که شورای شهر و شهرداری تجربه کردند بطوریکه بارها صحن علنی شورای شهر تعطیل شد و اعضای شورا و شهردار با سخنرانی ها و مصاحبه های گوناگونی از خجالت یکدیگر در آمدند و در این بین از برخی رسانه ها نیز توسط اعضای شورا شکایت شد که اصلا در شان یک عضو شورا که منتخب همین مردم است ، نمی باشد.

در این میان گویا منتخبین مردم در پارلمان محلی نظراتی متفاوت تر از مردم دارند و اقدامات شهردار گرگان را اصلا مناسب نمی دانستند حال اینکه در نوروز امسال هر کجا عید دیدینی داشتیم صحبت از فعالیت مناسب شهردار مخصوصا زیر گذر میدان معلم بودیم که نورپردازی و شمایل آن بسیار مورد تمجید قرار گرفت.

به هر حال جدای از اینکه کدام گروه مقصر است و کدام گروه محق ، بهتر است در سال جدید هم اعضای شورای شهر گرگان و هم شهردار ، فارغ از همه حرف و حدیثهای سال 93 زنگار دلها بشویند و آستین همت خود را برای توسعه و عمران شهر گرگان بالا بزنند .

خوب است شهردار گرگان کمی پرستیز همدلی و یکرنگی با مردم را پیشه کند و با کمی احترام به اعضای شورا که منتخبین مردم هستند جایگاه آنها را خدشه دار نکند .

اعضای شورا هم بجای اینکه دنبال منافع شخصی و جناحی خود باشند یکدل و یکصدا با شهردار گام بردارند و نتیجه خوشحالی مردم باشد و این همان برایند شعار سال است که موجب خشنودی همگان خواهد شد./گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار