امام جمعه گرگان:

نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان گفت: تحقق نامگذاری امسال باعنوان حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب زمینه ساز بهبود وضعیت بد اقتصادی جامعه است.

تحقق نامگذاری امسال زمینه ساز بهبود وضعیت اقتصادی است

به گزارش گلستان 24 ؛  دفتر امام جمعه گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی، اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی یک شعار بوده و عملی شدن آن نیازمند همت همه بخش ها است.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: مشکلات اقتصادی را قبول دارم ،اما اگر عزم ملی عملی شود، مشکلات هم حل می شود.

 

امام جمعه گرگان با بیان اینکه منافع برخی در استمرار مشکلات اقتصادی کشور است، افزود: قاچاق و واردات بی رویه یک فاجعه است و رفع آن راهی جز تحقق شعار امسال ندارد و باید به سمت استفاده و حمایت از کالای ایرانی حرکت کنیم.

آیت الله نورمفیدی گفت: برای تحقق استفاده از کالای ایرانی و تولیدات داخلی برنامه ریزی شود، در بانک ها، ادارات و مجلس ما اشکال وجود دارد، ممکن است در دولت هم اختلاف نظر باشد، اما این کار نیازمند عزم ملی است.

نماینده ولی فقیه در گلستان اضافه کرد: دولت، مجلس، تولیدگران، کشاورزان و بخش های مختلف باید به دنبال تولید اجناس با کیفیت بوده تا مردم به استفاده از اجناس خارجی تمایل نداشته باشند.

امام جمعه گرگان گفت: دولت موانع سر راه تولید در حوزه بانکی، قانونی، اداری را رفع کند، تسهیل فضای کسب و کار برعهده دولت است و مجلس هم کمک کند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به سفر اخیر ریاست جمهوری به ترکمنستان اظهار کرد: در این سفر زندانیان زیادی آزاد شدند که حدود 100 نفر گلستانی بوده و برخی از آنها حدود 15 سال زندانی بودند، این کار رییس جمهوری شاد کننده وارزشمند بود و به همین منظور نامه ای به آقای روحانی نوشتم و از ایشان قدردانی کردم.

امام جمعه گرگان همچنین گفت: مشکلات کشور ما زیاد است و برخی از مسائل با روی صندلی نشستن حل نمی شود و پیچیده بوده و رفع آن عزم عمومی می خواهد.

نماینده ولی فقیه در گلستان در این بخش به عنوان نمونه به مساله برجام اشاره کرد و افزود: در این مذاکرات مجلس و دولت پشتوانه هم بودند و ظرف مقابل نتوانست کاری کند.

امام جمعه گرگان در حوزه رونق اقتصادی نیز یادآور شد: برخی از کشورها به اندازه ما میراث فرهنگی ندارند، ولی به اندازه نفت ایران از گردشگری درآمد دارند و باید تولید کنندگان به افزایش کیفیت تولیدات برای حضور در بازارهای داخلی و جهانی توجه کنند.

آیت الله نورمفیدی همچنین گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره با ارزش های انقلاب حرکت کرده که جای قدر دانی دارد.

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار