عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول:

عضو هیئت علی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول با اشاره به لزوم اصلاح الگوی مصرف در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: یکی از نیازمندی های شکل گیری تمدن اسلامی، تامین همه جانبه نیاز بشریت است که این نیازمندی تنها با مدل اقتصاد مقاومتی تامین می شود.

تمدن اسلامی با تحقق اقتصاد مقاومتی شکل می گیرد/ اصلاح الگوی زندگی اساسی ترین اقدام

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ علیرضا مزیدی با اشاره به مفهوم اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: این مدل اقتصادی با تکیه به داشته های درونی و استفاده از ظرفیت های بیرونی، برای رشد و پیشرفت زیرساخت ها تلاش می کند تا سطح رفاه جامعه را بر اساس بر تعالیم اسلامی و رهنمود های مقام معظم رهبری ارتقاء دهد.

رییس مجمع بسیج شهرستان علی آباد کتول هدف مقام معظم رهبری را از ارائه مدل اقتصاد مقاومتی اینگونه عنوان کرد: مدل های اقتصادی رایج دنیا نتوانسته به نیازهای همه جانبه ملت ها پاسخ دهد و دیگر اینکه با توجه به شتاب گرفتن شکل گیری تمدن اسلامی، باید مدلی اقتصادی جدیدی طراحی می شد که در این تمدن بتواند نیاز بشریت را به طور همه جانبه حل کند.

این استاد بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول با بیان اینکه فعالیت هدر عرصه اقتصاد مقاومتی چند وجهی است و نمی توان آن را به یک و یا چند حوزه محدود کرد، افزود: برای کسب موفقیت در اقتصاد، باید اقتصاد مقاومتی در تمام عرصه ها محقق شود.

مزیدی با تاکید بر اینکه همه ی ما باید به این باور برسیم که الگوی اقتصادی ارائه شده توسط رهبر معظم انقلاب باید در جامعه عملیاتی شود، اذعان کرد: اساسی ترین اقدام جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، اصلاح الگوی زندگی مردم در ابعاد فردی و اجتماعی، عزم و اراده کارآفرینان و تولیدکنندگان کشورمان برای ارتقاء کیفیت خدمات و تولیدات و همچنین حمایت مسئولین از آن هاست.

رییس مجمع بسیج شهرستان علی آباد کتول در بخش دیگری از این گفت و گو به نقش آفرینی بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: بسیج با حمایت از عرصه های اقتصاد مقاومتی به ویژه کسب و کارهای کوچک و خانگی در این سال ها سبب بهبود وضع معیشت و درآمد  و همچنین حفظ و تقویت خانواده ها شده است.

انتهای پیام/ 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار