پس از شورای و شهرداری دوره چهارم شهر کلاله، پروژه روکش کنارگذر شهر کلاله با ادامه پروژه تا بالاتر از فرمانداری کلاله متوقف شد.

توقف چند ماهه‌ی پروژه روکش کنار گذر کلاله/ راهداری کلاله: ما به تعهد خود پایبند هستیم

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ آسفالت و روکش کنار گذر شهر کلاله یکی از پروژه های شهرداری و شورای شهر دوره چهارم بود که نیمی از این پروژه توسط شهرداری و شورای شهر دوره یاد شده انجام شد.

اما شورا و شهرداری دور پنجم شهر کلاله با ادامه این پروژه تا بالاتر از فرمانداری کلاله، این پروژه را به دلایل نامعلومی متوقف کرد و این در حالی است که آسفالت بلوار مدنی شهر کلاله نسبت به نقاط دیگر شهر(بجز خیابان تاکر) از وضعیت خوبی برخوردار نیست و نیازمند توجه ویژه شهرداری و شورا است.

در این راستا با قاسم دبوری رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کلاله گفتگویی داشتیم و وی گفت: راهداری گلستان از ابتدای پروژه به تعهد خود که تامین قیر لازم برای آسفالت کنارگذر بوده، عمل کرده و در این راستا این اداره نیز در عملیاتی شدن این پروژه از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

وی افزود: راهداری در تامین قیر کوتاهی نکرده است و توقف این پروژه از سوی شورا و شهرداری بود و راهداری در هر زمانی که لازم باشد، تعهد خود را کامل می کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار