رئیس شورای شهر گرگان:

رئیس شورای شهر گرگان از در نظر گرفتن بودجه برای برگزاری کلاس های آموزشی خبرنگاری به صورت تخصصی در حوزه شورا و شهرداری خبر داد.

کلاس آموزشی تخصصی خبرنگاران شورا و شهرداری برگزار می شود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ فائزه عبداللهی، رئیس شورای شهر گرگان در جمع خبرنگاران گفت: هر رسانه ای که بخواهد تولید محتوا کند ابتدا باید اشراف اطلاعاتی و تخصص نسبت به قوانین داشته باشد.

 

وی افزود: نیاز به خبرنگاران متخصص در حوزه شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی داریم از همین رو برای اولین بار بودجه آموزش خبرنگاری در نظر گرفتیم.

عبداللهی اذعان کرد: راغب هستیم در راستای این آموزش ها، فرصت های سرمایه گذاری شهر را با کمک شهروندان معرفی کنیم.

رئیس شورای شهر گرگان خاطرنشان کرد: می دانیم که مشارکت ما با خبرنگاران و رسانه ها باید دو طرفه تعریف شود و ارتباط یکسویه امکان پذیر نخواهد بود، راغب هستیم در فعالیت های شهری مشارکت شهروندان را داشته باشیم، زمینه این مشارکت را فرهیختگان یک جامعه می توانند فراهم کنند.

وی تأکید کرد: توسعه یک شهر به فرهیختگان آن شهر است و بی شک اگر به فرد نابغه نیز شهردار شود اگر شهروندان مشارکت نکنند توسعه رقم نخواهد خورد.

عبداللهی ابراز کرد: باید با طرح و برنامه و برگزاری جشنواره ها، شهروندان را به مشارکت دعوت کنیم تا ارتباط مستمر برقرار شود و به نتیجه های مطلوب در شهر برسیم.

رئیس شورای شهر گرگان با بیان اینکه برگزاری کلاس آموزشی برای رسانه ها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است، عنوان کرد: اخباری مثل الحاق فرمانداری گرگان به پارک شهر باید تبدیل به موج رسانه ای شود تا به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار