در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد آزادشهر مطرح شد؛

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد واحد آزادشهر روز گذشته با حضور رئیس دانشگاه آزاد گلستان و ائمه جمعه نگین شهر و گنبد برگزار شد.

طاهری: علت جابجایی مدیریتی بوده است/ حسینی: دفن شهدای گمنام در دانشگاه بزرگترین افتخار زندگی من است/ نادری: من آزادشهر را کانون وحدت اقوام خواهم کرد
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ عصر روز گذشته در مراسمی مهدی نادری به عنوان رئیس دانشگاه آزاد واحد آزادشهر معرفی شد. همچنین در این مراسم از زحمات سید مهدی حسینی سرپرست اسبق این دانشگاه قدردانی شد.

در احکام صادره برای این مراسم اعلام شد که با استعفای سید مهدی حسینی سرپرست پیشین این دانشگاه موافقت و با پیشنهاد مهدی نادری توسط رئیس دانشگاه آزاد گلستان موافقت شده است.

001

002

نکته قابل تامل در این تودیع و معارفه عدم حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی و برخی از مسئولین شهرستان آزادشهر بود. لازم به ذکر است که بدانید، شنیده ها از منابع موثق حاکی از فشار زیاد علیرضا ابراهیمی نماینده آزادشهر و رامیان، توسط مدیران ارشد دانشگاه آزاد به حجت الاسلام طاهری برای نصب نادری در این سمت بوده است.

همچنین شنیده ها حاکی از همراهی نکردن حسینی با نماینده، برای استخدام یک نیروی سیستانی در سمت روابط عمومی و نصب معاونت ها با نظر نماینده آزادشهر و صاحب شرکت صبا می باشد که باعث پافشاری ابراهیمی برای جابجایی ریاست دانشگاه و بایکوت همه جانبه ی دانشگاه آزاد آزادشهر شده بود. منبع موثق علت استعفای حسینی را جلوگیری از متضرر شدن دانشگاه آزاد آزادشهر به علت بایکوت همه جانبه اعلام کرد.

این منبع موثق همچنین اعلام کرد: تودیع و معارفه برای شرکت دکتر ابراهیمی در این مراسم یک روز جلوتر برگزار شد و حتی نماینده شهرستان برای شرکت در این مراسم بلیت هواپیما هم تهیه کرده بود (برای ساعت ۱۰) اما به دلیل حواشی زیاد این مراسم در دقایق آخر از آمدن به مراسم پشیمان شد.

حجت الاسلام طاهری در پاسخ به خبرنگاران در خصوص علت جابجایی حسینی گفت: علت جابجایی مدیریتی بوده است.

a2

سید مهدی حسینی سرپرست پیشین دانشگاه آزاد واحد آزادشهر به عناون اولین سخنران سخنان خود را با آرزوی سلامتی برای امام زمان، آرزوی طول عمر با عزت و با برکت برای نائب برحقش حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای، یاد و خاطره امام راحل و شهدای اسلام به ویژه شهدای دفاع مقدس، شهدای هسته ای و شهدای مدافع حرم، شهید صیاد شیرازی و خاصه شهید مدافع حرم شهرمان شهید احمد غلامی که امروزهای سالگرد شهادتش است آغاز کرد.

حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: در مدتی که در خارج از کشور در آمریکا و اروپا کار می کردم، مدیریت پروژه های بزرگ عمرانی را بر عهده داشتم و از لحاظ مالی شرایط خوبی را سپری می کردم، اما هیچ وقت آن آرامش واقعی در من وجود نداشت. (بودجه آخرین پروژه ای که روی آن کار می کردم ۳.۲ میلیارد دلار بود)

وی افزود: آزادشهر همیشه برای من مرکز دنیا بود و دوست داشتم و دارم که برای پیشرفت این شهر تلاش کنم، برای همین در جنگ عقل و دل ، دل پیروز شد و به ایران برگشتم تا در آزادشهر خدمت کنم.

سرپرست پیشین دانشگاه آزاد آزادشهر گفت: من همواره سعی کرده ام احترام همه را نگه دارم و در کارم تعهد سیستمی داشته باشم و نگاه های قومی، حزبی، مذهبی و ... را در کار خود دخیل نکنم. من به نظم خیلی اهمیت می دهم و شاید ناخواسته عده ای را رنجانده باشم اما خدا گواه است که حب و بغض شخصی در کار نبوده و در مدتی که در دانشگاه آزاد مسئولیت داشتم برای هیچ کس پرونده سازی نکردم.

سپس حسینی به گزارش عملکرد خود پرداخت و از گرفتن موافقت های اولیه برای رشته های پرستاری و اتاق عمل گرفته تا فعالیت های عمرانی و اقتصادی دانشگاه ، افزایش جذب دانشجو، همکاری با ادارات و بکار گیری پتانسیل دانشگاه در پیشرفت شهرستان، حمایت از طرح های علمی و.... سخن گفت.

وی در انتها اعلام کرد: بزرگترین کاری که بنده برای این دانشگاه انجام دادم و بزرگترین افتخار زندگی من است، گرفتن موافقت دفن دو شهید گمنام در دانشگاه آزادشهر است.

a1

حجت الاسلام سید علی طاهری به عنوان سخنران دوم ضمن توصیه به استفاده هر چه بیشتر از فضیلت های ماه رجب اظهار کرد: دانشگاه آزاد جزء معدود دانشگاه های بعد از انقلاب است و مردم انتظار دارند که این دانشگاه ضمن تلاش برای تقویت نظام برای پیشرفت کشور نیز تلاش کند.

وی ادامه داد: در همه ی کشورها خط قرمزها وجود دارد و در دانشگاه ها آن خط قرمزها حفظ می شود، ما هم باید در دانشگاه آزاد خط قرمزهای نظام را حفظ کنیم و بطور حتم دانشگاه آزاد استادی که علیه نظام و فرهنگ اسلامی و شهادت موضع می گیرد را تحمل نخواهد کرد. البته دانشگاه های آزاد استان گلستان همواره جزء کم حاشیه ترین دانشگاه های کشور بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد گلستان افزود: ما باید از پتانسیل علمی دانشگاه برای پیشرفت جامعه استفاده کنیم و این دست بیعتی که امروز از سوی ادارات به سمت دانشگاه بلند شده است را با شدت می فشاریم.

حجت الاسلام طاهری در آخر از زحمات دکتر حسینی قدردانی و برای دکتر نادری آرزوی توفیق کرد.

a3

مهدی نادری رئیس جدید دانشگاه آزاد واحد آزادشهر به عنوان آخرین سخنران به پشت تریبون رفت و ضمن معرفی پیشینه علمی و مدیریتی خود اعلام کرد: بنده اعتقاد دارم که دانشگاه سر منشاء تمام تحولات جامعه است. بنده اعتقاد دارم دین و مذهب ما بر پایه عقل و منطق است و دانشگاه محلی برای یافتن این استدلالهاست.

وی در ادامه گفت: بنده باورهایی دارم که فعالیتهای خود را بر پایه آنها انجام خواهم داد و پاسداشت ارزشهای انقلاب، حرکت در جهت تحقق اهداف قوانین بالا دستی،تبیین دوست و دشمن و شرکت در جنگ نرم، مبارزه با بی عدالتی و تبعیض، جلوگیری از افراط و تفریط، وحدت و آزاد بودن فضای نقد منصفانه جزء این باورهاست.

نادری تصریح کرد: یک استرسی در ۴۰ سالگی به سمت انقلابها می آید و انقلاب ها را به چالش می کشد و آن تبعیض و بی عدالتی است. اگر انقلابی در ۴۰ سالگی خود از بی عدالتی و تبعیض عبور کند، سر سوزنی آسیب نمی بیند و ما تلاش می کنیم عدالت محوری را در این دانشگاه به نمایش بگذاریم.

رئیس جدید دانشگاه آزاد واحد آزادشهر بیان کرد: من آزادشهر را کانون وحدت اقوام خواهم کرد. ما آمادگی کار کردن دوستان سیستانی، بلوچ، ترکمن، فندرسکی، کتولی و شاهرودی در این دانشگاه را داریم و در خدمت آنها خواهیم بود.

وی در پایان در خصوص برنامه های خود گفت: بزودی سند چشم اندازی را به عنوان الگویی برای همه ی استان ارائه خواهم کرد. تلاش من در گسترش کمی و کیفی رشته های این دانشگاه و اصلاح ساختار سازمانی دانشگاه خواهد بود. همچنین برای بالا بردن منابع مالی با جذب دانشجو و فعالیتهای اقتصادی تلاش خواهم کرد.

a0

a01

a4

a5

a6

a7

a8

a9

a10

a11

a12

a13

a14

a15

a16

انتهای پیام/

منبع : گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار