رییس کل دادگستری گلستان:

رییس کل دادگستری گلستان، کاهش زمان همراه با سرعت و کیفیت رسیدگی به پرونده ها را سرخط برنامه امسال محاکم استان بیان کرد و گفت: الکترونیکی شدن مراحل دادرسی و حمایت قضایی از حقوق عامه و تولیدات داخلی دیگر محورهای نقشه راه این بخش است.

کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها نقشه راه محاکم است

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ براساس اعلام دادگستری  هادی هاشمیان روز چهارشنبه با بیان اینکه خواسته مهم مردم از دستگاه قضایی رسیدگی به دعاوی است، اظهار کرد: نگاه ویژه برنامه اجرایی کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده ها به همراه بهبود کیفیت آرای صادر شده در محاکم است.

به گفته وی؛ رفتار مناسب با مراجعان، استفاده بیشتر از مشارکت مردم برای سازش در پرونده ها، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تلاش برای آگاهی بیشتر مردم از قوانین و استاندارد سازی فضای اداری حوزه های قضایی به منظورارائه خدمات بهتر از دیگر سرفصل های برنامه اجرایی 97 دادگستری گلستان است.

رییس کل دادگستری گلستان افزود: حرکت براساس برنامه، علاوه بر تمرکز بر اهداف دستگاه قضایی از موازی کاری و هدر رفت وقت و هزینه ها جلوگیری می کند.

وی همچنین تاکید کرد که برنامه اجرایی 97 به همه حوزه های قضایی گلستان ابلاغ شده و روسا و دادستان ها براساس شاخص ها و اولویت ها اقدام کنند.

 

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار