مسوول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان:

مسوول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا استان گلستان از شهدای مدافع حرم به عنوان پاسداران امنیت و آرامش یاد کرد و گفت: اگر امروز مدافعان حرم نبودند داعش کثیف در شهرهای ایران بود.

اگر مدافعان حرم نبودند داعش کثیف در شهرهای ایران بود/ شهید نوچمنی سند افتخاری برای اسلام است
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حجت الاسلام علیرضا ریاحی امشب در آئین وداع با پیکر پاک شهید مدافع حرم حجت الله نوچمنی که در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان اظهار کرد: مدافعان و شهدای حرم آل البیت (ع) از لذت و شیرینی دنیوی گذشتند و برای امنیت، آرامش، شرف و تمامیت ارضی جان باارزش خود را در طبق اخلاص گذشتند و به مقام شهید دست یافتند.

وی ضمن محکوم کردن برخی قلم های مسموم و کثیف که به شهدای مدافع حرم اتهام وارد کرده و فرافکنی می‌کنند، تصریح کرد: عده ای می‌نویسند که شهدای مدافع حرم، مدافع بشار اسد هستند که باید به حال این افراد تاسف خورد؛ شهدای مدافع حرم مدافع اسلام، امنیت و نوامیس ما هستند.

مسوول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان با اشاره به صحبت‌های یک مادر شهید از شهدای خان طومان افزود: درد زخم زبان هایی که از برخی افراد می‌شنوم بدتر از درد از دست دادن شهیدم است.

ریاحی گفت: اسرائیل جنایت کرد و چنین جوانهای پاکی را از ما گرفت ولی بدانید خون شهید نوچمنی ها و دیگر شهدای مدافع حرم استکبار جهانی را نابود خواهد کرد.

وی بیان کرد: اکنون اسرائیلی ها دست و پا می‌زنند و بدترین تدابیر امنیتی را در مرزهایشان اجرا کردند که نکند قهر جمهوری اسلامی ایران شامل آنها شود که قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

مسوول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان خطاب به دشمنان اسلام و قرآن تاکید کرد: بدانید که اسرائیل با چنین جنایات، رزالت و خباثتی که انجام داد خون شهید نوچمنی ها و دیگر شهدا دامان آنها را خواهد گرفت و نابودشان خواهد کرد.

ریاحی افزود: نائب امام زمان (عج) ولی امر مسلمین جهان بشارت دادند که اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دیدو به زودی نماز جماعت را در بیت المقدس اقتدا خواهیم کرد.

وی گفت: مدافعان حرم به عنوان مدافعان امنیت، مدافعان اسلام و مرزها جانشان را سپر بلا قرار دادند تا امروز ما در آرامش کامل باشیم.

مسوول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان ادامه داد: شهید مدافع حرم حجت الله نوچمنی فرزند سه ماهه اش را ندید برای اینکه ما در امنیت باشیم برای اینکه راحت زندگی کنیم مدافعان حرم در خارج از مرزها می‌جنگند اینها شهدای مظلومی هستند که عده‌ای از خدا بی خبر آنها را متهم به این می‌کنند که از جمهوری اسلامی پول می‌گیرند؛ در حالی که غافلند و نمی دانند جوانان این مملکت برای اسلام و انقلاب شهید می شوند و به آن افتخار می‌کنند.

ریاحی افزود: مردم با شهدای مدافع حرم بیعت می‌کنند تا پای جان برای امام و انقلاب و اسلام ایستادگی می‌کنند و هر جا نیاز به جانفشانی باشد به شهدا اقتدا می‌کنند و در این مسیر جان ناقابل خود را تقدیم اسلام می‌کنند.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) گفت: کنار پیکر این شهید خانواده، همرزمان و مردم حلقه زدند و گریه می‌کنند، شهدا رفتند تا به حرم اهل بیت (ع) جسارت نشود.

انتهای پیام/

منبع : فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار