۲۰اردیبهشت‌ماه جاری

فرماندار مراوه‌تپه از برگزاری مراسم بزرگداشت شاعر مشهور ترکمن مختومقلی فراغی در شهرستان مراه‌تپه خبر داد و گفت: این مراسم در 20 اردیبهشت ماه جاری در شهرستان مراوه‌تپه برگزار خواهد شد.

مراسم بزرگداشت شاعر بزرگ ترکمن«مختومقلی فراغی» در مراه‌تپه برگزار می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ اسماعیل تاجی صبح امروز با گرامیداشت مبعث حضرت رسول اکرم(ص) در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مراسم بزرگداشت شاعر بزرگ و مشهور ترکمن «مختومقلی فراغی» در 20 اردیبهشت ماه جاری در شهرستان مراوه‌تپه برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری مراسم بزرگداشت شاعر بزرگ و مشهور ترکمن«مختومقلی فراغی» در شهرستان مراوه‌تپه خبر داد و تصریح کرد: به طور رسمی مراسم بزرگداشت شاعر بزرگ و مشهور ترکمن از روز پنج‌شنبه ساعت سه بعدازظهر صبح در شهرستان مراوه‌تپه برگزار خواهد شد.

* تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم بزرگداشت شاعر بزرگ ترکمن«مختومقلی فراغی» فراهم است

فرماندار مراوه‌تپه با بیان اینکه  تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم بزرگداشت شاعر بزرگ ترکمن«مختومقلی فراغی» فراهم است، ابراز کرد: خوشبختانه با تلاش و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی از جمله میراث فرهنگی و صنایع دستی و دهیاری روستای آق‌تو و همچنین همکاری معاون عمرانی استانداری گلستان و دفتر امور روستایی و دیگر دستگاه‌های اجرایی تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم بزرگداشت شاعر بزرگ ترکمن«مختومقلی فراغی» فراهم است.

تاجی با اشاره به اینکه پروژه‌های بسیار خوبی در سایت گردشگری مختومقلی فراغی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه پروژه‌های بسیار خوبی در سایت گردشگری مختومقلی فراغی در حال انجام است رواق‌ها، مسجد و مجموعه ورزشی روباز، آلاچیق و سایر موارد برای گردشگران مهیا است.

وی از برگزاری برنامه‌های ویژه‌ای توسط بنیادمسکن در شهر مراوه‌تپه خبر داد و گفت: امروز با حضور مدیران استانی و شهرستانی در روستایی در بخش گلیداغ شهرستان مراوه‌تپه شاهد برگزاری برنامه‌های ویژه‌ای توسط بنیادمسکن هستیم.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار