عضو کمیسیون عمران مجلس:

عضو شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور با بیان این‌که با ابلاغیه وزیر راه چهار هزار کارمند نظام مهندسی بیکار می‌شوند، از رایزنی با وزیر راه برای اجرایی نشدن این ابلاغیه خبر داد.

۴۰۰۰ کارمند نظام مهندسی بیکار می‌شوند/ رایزنی با وزیر راه

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ شهرام کوسه غراوی  اظهار کرد: با ابلاغیه جدید وزیر راه و شهرسازی که مخالفت گسترده و از جمله مخالفت وزیر کشور را هم به همراه داشته بین سه تا چهار هزار کارمند نظام مهندسی کشور بیکار می شوند.

نماینده مردم شهرستان های کلاله، مراوه تپه، مینودشت و گالیکش در مجلس شورای اسلامی با بیان این که این ابلاغیه بیکاری حداقل ۱۰۰ کارمند نظام مهندسی در گلستان را رقم می زند، افزود: با ابلاغیه جدید وزیر راه و شهرسازی همچنین درآمد نظام مهندسی کشور ۹۵ درصد کاهش می یابد و بیشتر از ۹۴ درصد درآمد آن محقق نمی شود.

وی از سازمان نظام مهندسی به عنوان یک تشکل صنفی پویا نام برد و گفت: آقای آخوندی تلاش دارد نظام مهندسی را از این وضعیت خارج کرده و به تشکلی ضعیف و بدون کاربرد تبدیل کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از رایزنی با وزیر راه و شهرسازی برای اجرایی نشدن این ابلاغیه خبر داد و اضافه کرد: قرار شده این هفته جلسه مشترکی با آقای آخوندی داشته باشیم و تعارض های موجود را بررسی کنیم.

کوسه غراوی با تاکید بر این که باید تعارض های موجود در این ابلاغیه رفع شود، خاطرنشان کرد: تلاش داریم هرچه سریعتر با رایزنی با وزیر راه و شهرسازی این موضوع را به نقطه مطلوبی برسانیم تا مشکل کارمندان نظام مهندسی و کارمندان طراحی، نظارت و اجرا در کشور حل شود.


انتهای پیام/

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار