ابطحی در گفت‌وگو با تسنیم:

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس از نمایندگان خواست بدون ملاحظات سیاسی به استیضاح وزیر راه و شهرسازی رسیدگی کنند.

نمایندگان مجلس بدون نگاه سیاسی پیگیر استیضاح «آخوندی» باشند

به گزارش گلستان24 ،جواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به سانحه برخورد دو قطار مسافر‌بری در سمنان، اظهار کرد: ما انتظار داشتیم وزیر راه و شهرسازی هم عذرخواهی کرده و هم استعفا دهد.

وی با بیان اینکه وزیر راه به بسیاری از وعده‌های خود از جمله الکترونیکی کردن ایستگاه‌های قطار مسیر تهران - مشهد عمل نکرده و یا ناقص عمل کرده است، تصریح کرد: وزیر راه باید پاسخگوی وعده‌های باشد که داده بود و به آنها عمل نکرده است.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با توهین‌آمیز خواندن سخنان وزیر راه و شهرسازی مبنی بر اینکه مسافران قطار بیمه بودند و دیه آنها از سوی بیمه پرداخت می‌شود، گفت: نباید به دلیل پرداخت بیمه به حادثه دیدگان که وظیفه این سازمان است، بر سر آنها منت گذاشت.

ابطحی به استعفای محسن پورسید آقایی مدیرعامل راه آهن اشاره کرد و گفت: قربانی کردن مدیرعامل راه ‌آهن از نظر اخلاقی درست نیست، چراکه وزیر باید پاسخگوی این حادثه باشد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با بیان اینکه استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس کلید خورده است، گفت: امیدوارم نمایندگان بدون ملاحظات سیاسی به استیضاح وزیر راه و شهرسازی رسیدگی کند.

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار