انتقادات به عملکرد خانه طبیعت ؛

به دنبال برخی انتقادات از عملکرد خانه طبیعت واقع در ناهارخوران گرگان ، یک منبع نزدیک به شورای اسلامی شهر گرگان از احتمال فسخ قرارداد بین شهرداری گرگان و دانشگاه منابع طبیعی گرگان خبر داد .

احتمال فسخ قرارداد خانه طبیعت در ناهارخوران گرگان

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ این زمین 3400 متر مساحت و 380 متر زیربنا داشته و جنب ساختمان سرمایه گذاری استانداری گلستان قرار دارد.  

در خردادماه سال 91 طی تفاهم نامه ای با اداره کل منابع طبیعی استان گلستان تحت اختیار شهرداری گرگان در آمد و با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان ساخته شد تا از آن استفاده مطلوب بشود .

نهایتا مهرماه سال گذشته بود که طی تفاهم نامه ای با دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان این مکان با عنوان خانه طبیعت به دانشگاه واگذار شد اما انتصاب یک عضو هیات علمی و استاد تمام وقت باعث انتقاداتی به عملکرد این خانه شد .

خانه طبیعت یک بار دیگر نیز در زمستان 96 و ایام شصتمین سالگرد تاسیس دانشگاه منابع طبیعی گرگان افتتاح شد تا همزمان با تمدید حکم رئیس دانشگاه یک امتیاز مثبت تلقی شود ، یکی از انتقادات جدی به عملکرد این خانه اینست که گفته می شود مسئول فعلی به این مجموعه به عنوان یک فرصت انتخاباتی نگاه می کند .

انتقاد شورای شهر و شهرداری گرگان نیز به اینست که مدیران این خانه هیچ جا اسمی از شهرداری نبرده و همواره در خدمت دانشگاه است و از طرفی برگزاری شب شعر و جشن شب یلدا در این مکان اصلا چه ربطی با کارکرد خانه طبیعت دارد .

شورای شهر گرگان و شهرداری معتقدند مسئولیت این خانه در اختیار دانشجویان باشد تا با استفاده از تلاش ، ذوق ، هنر و بتکار آنها بتوان برنامه های متناسب و متنوعی در این مکان برگزار نمود .

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار