شهردار منتخب شورای اسلامی شهر گرگان، مهمترین برنامه کاری خود را در شهرداری مرکز استان گلستان تبدیل درآمدهای ناپایدار این نهاد به درآمدهای پایدار دانست.

شهردار منتخب گرگان، پایدارسازی درآمدها را برنامه خود بیان کرد

به گزارش گلستان 24 ؛  عبدالرضا دادبود روز یکشنبه گفت : پیشبرد برنامه های شهرداری نیازمند درآمدهای پایدار است که در همین پیوند نیازمند حضور و مشارکت مردم و بخش خصوصی هستیم.

وی تصریح کرد: همچنین موضوع توسعه اقتصادی این شهر را با همکاری همه ارگان ها، نهادها و سازمان ها به ویژه مشارکت و همراهی مردم باید سرعت بدهیم.

به گفته وی؛ شهرداری قوی در یک شهر، نیازمند اقتصاد شهری قوی است.

دادبود که در دولت دهم به عنوان معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان فعالیت داشت، افزود: توجه به محیط زیست شهری، فضای سبز تفریحی برای کودکان و بانوان و توجه به مساله فضای سبز محله ای از دیگر برنامه های کاری است.

وی عنوان داشت: در بخش گردشگری گرگان احیای بافت قدیم مد نظر است و در حوزه ترافیک شهری نیز حل این معضل نیازمند توجه چند وجهی در ابعاد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است که در زمینه فرهنگی، باید فرهنگ ترافیکی در بین مردم اصلاح شود و از سوی دیگر در ابعاد اقتصادی و اجتماعی نیازمند بازنگری در طرح جامع حمل و نقل شهری هستیم.

به گفته وی؛ توجه ویژه و بازنگری در حوزه حمل و نقل عمومی درون شهری و تجهیز این بخش مد نظر است.

دادبود همچنین گفت که برای تحول، نیازمند شهر اقتصادی با ارتقاء بودجه مشخص هستیم که در این مسیر باید زیرساخت های اقتصادی در شهر را فراهم آوریم، اما معتقدیم برای افزایش بودجه نباید به مردم در بخش عوارض و سایر موارد دریافتی فشار وارد شود.

در بیست و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر گرگان که شنبه شب برگزار شد، دادبود با 7 نظر موافق از میان 9 رای اعضا به عنوان شهردار انتخاب و برای صدور حکم‌ به وزارت کشور معرفی شد.

اعضای شورای شهر گرگان تابستان 96 پس از برکناری حسین صادقلو، مهدی باقری را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب و پس از بررسی کارنامه 51 گزینه؛ سیدمحمدعلی ثابت قدم‌ را به عنوان شهردار منتخب به وزارت کشور معرفی کردند که صلاحیت وی مورد تایید قرار نگرفت.

 

انتهای پیام /

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار