استاندار گلستان مطرح کرد

استاندار گلستان گفت: توسعه گلستان با برنامه ریزی دقیق محقق می شود.

توسعه گلستان با برنامه ریزی دقیق محقق می شود
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ سید مناف هاشمی شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان و تجلیل از نوروزبانان بی نوروز اظهار کرد: این مراسم نشان می دهد ما می توانیم با همکاری یکدیگر چنین کارنامه های خوبی را ورق بزنیم.

وی افزود: ۱۲ کمیته به شکل شبانه روزی و دور از خانواده  تلاش کردند تا سایر افراد جامعه در ایام تعطیلات عید از  سفرهای خود لذت ببرند.

استاندار گلستان اظهار کرد: طی ۶ ماهی که من به عنوان استاندار خادم مردم گلستان هستم با کمک تمام حوزه ها اتفاقات خوبی رقم خورده است و موضوعی که موجب خوشحالی من شده این است که در بحث آمار رفع موانع تولید بیش از  ۶۰۰ واحد تولیدی بیش از ۹۳۴ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

افزایش ۱۰ درصدی تحقق اشتغال در گلستان

هاشمی گفت: در حوزه اشتغال ۲۱ هزار و ۱۶۵شغلی که برعهده استان بود تحقق پیدا کرد و این آمار نشان می دهد ۱۰ درصد از چیزی که برعهده استان گذاشته شده است فراتر رفته ایم.

 وی افزود: سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی و صنعت و معدن از رشد خوبی برخوردار بوده و حدود ۸۰۰ الی ۹۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی های جدید در این حوزه ها انجام شده است.

وی تصریح کرد: زمانی که نماینده ولی فقیه در استان به نوروزگاه می رود و بازدیدی انجام می دهد یعنی مدیرکل میراث فرهنگی آن استان از این حمایت برخوردار است و این نکته ای است که در بسیاری ازاستان ها دیده نمی شود.

هاشمی گفت: فروش ۶ میلیارد تومان در بخش صنایع دستی در ایام نوروز آماری است که می توان با تلاش جمعی آن را افزایش داد.

وی با بیان اینکه توسعه استان گلستان با تلاش و برنامه ریزی محقق می شود، افزود: مجوز آشوراده خیلی زودتر از این ها باید گرفته می شد و شاید با کسب مجوز همه خواسته های ما محقق نشده باشد اما عیبی ندارد چراکه ما در اول راه هستیم.

استاندار گلستان گفت: فرق مدیر با دیگران در این است که بتواند کارهای متفاوتی انجام دهد و به عنوان مثال از سهم صادرات کشور درصدی را برعهده بگیرد.

هاشمی گفت: طی۲۵ روز گذشته دوبار استان گلستان از صدا و سیما معرفی شده که ما انتظار داریم برنامه های معرفی جاذبه های استان در صدا و سیما قوی تر از گذشته باشد.

وی افزود: گردشگری در بسیاری ازکشورهای دنیا سومین صنعت درآمدزایی است و کشور ایران علی رغم اینکه جزو ۱۰ کشور برتر دنیا در زمینه جاذبه های تاریخی و گردشگری است اما به لحاظ برخورداری از گردشگران و استفاده بهینه از این منابع در رتبه ۸۴ دنیا قرار داریم.

هاشمی گفت: باید استان گلستان را به خارج از کشور معرفی کنیم و برگزاری تورنمت های ورزشی همراه با پذیرایی خوب یکی از این موارد است.

انتهای پیام/

منبع : خبر گزاری مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار