رئیس بنیادمسکن شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا:

رئیس بنیادمسکن شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا از مقاوم‌سازی قریب به 15 هزار واحد مسکونی در روستاهای گرگان و آق‌قلا مقاوم‌سازی خبر داد.

قریب به 15 هزار واحد مسکونی در روستاهای گرگان و آق‌قلا مقاوم‌سازی شد
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ داوود خسروی صبح امروز در جمع مدیران شهرستان آق‌قلا اظهار کرد: قریب به 15 هزار واحد مسکونی در روستاهای گرگان و آق‌قلا مقاوم سازی شد.

وی تصریح کرد: در شهرستان گرگان و آق‌قلا قریب به 180 روستا وجود دارد که خوشبختانه طرح هادی در تمام روستاها انجام گرفت و حدود 70 درصد این روستاها اجرای طرح هادی صورت گرفته است.

رئیس بنیادمسکن شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا با اشاره به اینکه به منظور ایجاد انگیزه بیشتر روستاییان برای ماندن در روستاها و کاهش شهرنشینی، در بسیاری از روستاهای شهرستان گرگان و آق‌قلا بحث زیرسازی و طرح آسفالت صورت گرفت، ابراز کرد: در بسیاری از روستاهای شهرستان گرگان و آق‌قلا بحث زیرسازی و طرح آسفالت صورت گرفت و این کار با هدف ایجاد انگیزه بیشتر روستاییان برای ماندن در روستاها و کاهش شهرنشینی صورت گرفت.

خسروی با بیان اینکه به 15 هزار واحد مسکونی در روستاهای شهرستان گرگان و آق‌قلا مقاوم‌سازی شدند، خاطرنشان کرد: در بحث مسکن روستایی در شهرستان گرگان و آق‌قلا قریب به 15 هزار واحد مسکونی مقاوم‌سازی شد و بیش از 80 درصد مردم این شهرستان‌ها در منازل خود سکونت دارند.

وی با بیان اینکه مقاوم‌سازی منازل روستایی در اولویت کاری بنیادمسکن قرار دارد، یادآور شد: یکی از دغدغه‌های مهم ما این است منازلی که ناامن هستند و در برابر حوادث طبیعی مقاوم نیستند از تخریب آن جلوگیری شود و مقاوم‌سازی این واحدها صورت گیرد.

رئیس بنیادمسکن شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا با اشاره به اینکه بسیاری از واحدها در روستاهای گرگان و آق‌قلا مقاوم‌سازی شدند، افزود: بسیاری از واحدها در روستاهای گرگان و آق‌قلا مقاوم‌سازی شدند و تعدادی این واحدها که هنوز به بنیاد مسکن مراجعه نکردند و واحد خودشان را مقاوم‌سازی نکردند می‌توانند به بنیادمسکن مراجعه کنند و از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

خسروی با تاکید بر اینکه متقاضیانی که هنوز موفق به دریافت تسهیلات مسکن روستایی نشدند فرصت را مغتنم بشمارند، ابراز  کرد: میزان تسهیلات برای متقاضیان 18 لغایت 20 میلیون تومان است که بنا به مصوبات بانک مرکزی این تسهیلات به 25 میلیون تومان رسیده است و متقاضیانی که هنوز موفق به دریافت این تسهیلات نشدند می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

رئیس بنیادمسکن شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا از ارائه تسهیلات 25 میلیون تومانی به متقاضیان خبر داد و ابراز کرد: تسهیلات 25 میلیون تومانی با بازپرداخت 15 ساله و با همان کارمزد خواهد بود و متقاضیان از فرصت باقی‌مانده استفاده کنند و برای مقاوم‌سازی واحدهای خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار