بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: هنوز به صد درصد آمادگی نرسیده ام زیرا از ناحیه کتف آسیب دیدگی کمی دارم که هنوز به طور کامل برطرف نشده است.

قائمی: هنوز به آمادگی صد درصد نرسیده ام

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ المپیاد ورزشی استان گلستان روز گذشته در گرگان آغاز شد و فرهاد قائمی ستاره ملی‌پوش گنبدی والیبال ایران به عنوان مشعل‌دار این مسابقات در مراسم افتتاحیه حضور داشت.

فرهاد قائمی درباره برگزاری این المپیاد در استان گلستان گفت: باید از مسئولان ورزش استان گلستان برای برگزاری این المپیاد تشکر کنم. برگزاری چنین مسابقاتی در استان موجب رشد روحی  و فنی ورزشکاران می‌شود و نتایج خوبی به همراه خواهد داشت. استان گلستان پتانسیل بالایی در ورزش دارد و ورزشکاران خوبی در این استان هستند که نیاز به حمایت مسئولان دارد.

وی ادامه داد: امیدوارم این المپیاد سکوی پرتابی باشد برای ورزشکاران و استعدادهایی که خودشان را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی نشان دهند و ثابت کنند لیاقت بهترین‌ها هستند.

فرهاد قائمی درباره برگزاری اردوهای تیم ملی بزرگسالان که این روزها در حال برگزاری است، گفت: در حال حاضر شرایط اردوی تیم ملی والیبال خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم. این روزها مشغول تمرینات بدنسازی هستیم. دو روز استراحت داشتیم و دوباره به اردو برمی‌گردیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران درباره شرایط خودش گفت: هنوز به 100 درصد آمادگی نرسیدم زیرا از ناحیه کتف آسیب دیدگی کمی دارم که هنوز به طور کامل برطرف نشده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار