رئیس اداره مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری اولین جلسه کمیته رتبه بندی خبرنگاران در ارشاد اسلامی گلستان خبرداد.

اولین جلسه کمیته رتبه بندی و صدورکارت حرفه ای خبرنگاری در گلستان برگزار شد + تصاویر

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ ایرج رمضانی رئیس اداره رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: اولین جلسه رتبه بندی روزنامه نگاران استان گلستان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

وی ادامه داد: این کمیسیون با بررسی وضعیت خبرنگاران و سوابق آنها اقدام به رتبه بندی خبرنگاران در 4 رتبه " خبرنگار ، روزنامه نگار ، روزنامه نگار ارشاد ، و روزنامه نگار خبره " می کند.

رمضانی به اهمیت ساماندهی و رتبه بندی خبرنگاران اشاره کرد و گفت: در اولین جلسه با همکاری اعضای کمیسیون رتبه بندی دستورالعمل اجرایی صدور کارت حرفه ای خبرنگاری بومی سازی و به تایید رسید.

001 1

وی اذعان داشت: طبق دستور العمل این کمیسیون از " مدیرکل فرهنگ و ارشاد یا نماینده تام الاختیار به عنوان رئیس کمیسیون ؛ کارشناس مسئول مطبوعات اداره کل ارشاد ؛ یک نماینده از خانه مطبوعات استان گلستان ؛ یک نماینده از سرپرستی نشریات سراسری ؛ یک نماینده از مدیران مسئول ؛ یک نماینده از خبرگزاری های فعال در استان ؛ یک نفر از صاحب نظران و پیشکسوتان مطبوعاتی در استان " تشکیل شده است.

رئیس اداره رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: با نظر کمیسیون قرار است جلسات این کمیسیون به صورت هفتگی برای سرعت بخشیدن به کار رتبه بندی به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود .

به گفته وی ؛ اعتبار کارت صادر شده توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به تائید این کمیسیون با عنوان "خبرنگار و روزنامه نگار 2 سال ،  روزنامه نگار ارشد 3 سال و روزنامه نگار خبره 4 سال " می باشد .

001 1

وی با بیان اینکه این طرح رتبه بندی در ابتدا برای اعضای خانه مطبوعات استان اجرا خواهد شد ، خاطرنشان کرد: به زودی فراخوانی داده می شود و همه فعالان رسانه ای استان می توانند از طریق اعلام شده در فراخوان برای شرکت در طرح رتبه بندی اقدام نمایند.

براساس این گزارش ؛ آقایان قدرت دائمی ، ایرج رمضانی ، هادی علمدار ، حسین غنی ، وحید عرب احمدی ، سید مهدی حسینی و خانم قرانی به عنوان اعضای کمیسیون رتبه بندی و صدور کارت حرفه ای خبرنگاران در استان گلستان انتخاب شده اند .

001 1

001 1

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار