معاون آموزش و پرورش استان گلستان گفت: شانزدهمین دوره مسابقات استانی آزمایشگاهی دانش‌آموزان متوسطه نظری پایه‌های دهم و یازدهم در علی‌آبادکتول برگزار شد.

به گزارش گلستان 24 ؛ ابراهیم حاجیلری صبح امروز در مراسم پایانی مسابقات آزمایشگاهی دانش‌آموزان استان اظهار داشت: شانزدهمین دوره مسابقات استانی آزمایشگاهی دانش‌آموزان در مقطع متوسطه اول ودوم  در 2 رده دختران و پسران در علی‌آبادکتول برگزار شد.

وی تاکید کرد: 32 تیم برتر و منتخب شهرستان‌های استان گلستان در 4 رشته فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی و زمین‌شناسی در 2 بخش آزمون کتبی و عملی  به میزبانی پژوهشسرای شهید صادقی شهرستان علی آبادکتول به مدت 2 روز با هم  رقابت کردند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گلستان افزود: در این دوره از مسابقات بیش از 96 نفر در قالب 32 تیم شرکت کردند که برترین‌های مرحله شهرستانی افراد برتر آنان به مرحله استانی راه پیدا کردند که در مجموع تیم اول پایه به مرحله کشوری راه پیدا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال تجهیز آزمایشگاه‌های مدارس سطح استان گلستان هستیم تا با تجهیز آنها دانش‌آموزان مستعد گلستانی بتوانند به مرحله کشوری راه پیدا کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گلستان تصریح کرد: پژوهش‌سرای علی آباد کتول آمادگی خوبی برای مسابقات استانی دانش‌آموزان دارد که با تجهیز آن می‌توانیم مسابقات باکیفیت‌تری را برگزار کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار