رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش استان گلستان گفت: مرحله دوم مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر و پسر از 18 فروردین ماه جاری آغاز و تا ششم اردیبهشت‌ماه جاری در استان گلستان ادامه دارد.

برگزاری مرحله دوم مسابقات ورزشی در استان

به گزارش گلستان24؛صادق قوانلو امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: مرحله دوم مسابقات ورزشی از تاریخ 18 فروردین ماه جاری آغاز شد و تا ششم اردیبهشت‌ماه جاری در استان گلستان ادامه دارد.

وی کیفیت‌بخشی تربیت‌بدنی را به عنوان یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش استان گلستان دانست و تصریح کرد: فعالیت‌های تربیت‌بدنی فوق‌برنامه مکمل که بخشی از آن برگزاری مسابقات ورزشی است از دیگر اهداف تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان گلستان محسوب می‌شود.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش استان گلستان ابراز کرد: هر ساله از 26 مهرماه در قالب المپیاد ورزش درون‌مدرسه‌ای آغاز می‌شود.

قوانلو یادآور شد: مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر و پسر در سال 1396 از 26 مهرماه در سطح استان گلستان آغاز شد و این مسابقات قریب به 120 هزار دانش‌‌آموز که به صورت مشارکت فعالانه حضور داشتند، آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات در سطح مدارس بین کلاس‌ها برگزار شد و مرحله شهرستانی و استانی در قالب مدارس قهرمان و کانون قهرمان اجرا شد و اکنون نیز در حال برگزاری است.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش استان گلستان اذعان کرد: مسابقات شهرستانی ما با شرکت قریب به 32 هزار دانش‌آموز با حداقل 14 رشته ورزشی بود که تا ابتدای بهمن‌ماه سال 1396 برگزار شد.

قوانلو اذعان کرد:  مرحله نخست مسابقات ورزشی استانی ما در هشت رشته ورزشی ویژه پسر و دختر بود که از هفتم بهمن‌ماه آغاز و تا 17 اسفند ماه ادامه داشت.

وی بیان کرد:مرحله دوم مسابقات ورزشی از تاریخ 18 فروردین ماه جاری آغاز شد و تا ششم اردیبهشت‌ماه جاری در استان گلستان ادامه دارد.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش استان گلستان اظهار کرد:در مرحله نخست مسابقات ورزشی تعداد 3 هزار 154 دانش‌آموز دختر و پسر مشارکت داشتند و در مرحله دوم پیش‌بینی می‌کنیم که تعداد 2 هزار دانش‌آموز در این مسابقات شرکت کنند.

قوانلو اذعان کرد: این رقابت‌ها در قالب مدرسه قهرمان است قهرمانان این رشته‌ها به مسابقات کشوری در تابستان 1398 اعزام خواهند شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار