معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: اورژانس بیمارستان ۵آذر گرگان دهه فجر ۹۷ افتتاح می شود.

اورژانس بیمارستان ۵آذر گرگان دهه فجر ۹۷ افتتاح می شود
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ محمد نعیمی، شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: گلستان پایلوت اجرای نظام ارجاع الکترونیک شد و منابع خوبی در سال ۹۷ برای این کار اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: این کار در سه شهرستان علی‌آباد، بندر ترکمن و آق‌قلا در حال اجرا است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با بیان اینکه بیمارستان آق‌قلا را سال ۸۲ و در شرایط بسیار بدی تحویل گرفتیم، گفت: اکنون باکارهای انجام شده ۹۰ درصد از بیماران شهرستان به بیمارستان آق قلا مراجعه می کنند.

وی افزود: به‌منظور ارتقا خدمات در بیمارستان آق‌قلا بحث آموزشی شدن آن مطرح است که این موضوع می‌تواند در سال ۹۷ آورده‌ای برای این شهرستان باشد.

نعیمی یادآور شد: در اواخر سال ۹۶ یک دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان خریداری و در اختیار شهرستان آق‌قلا گذاشته شد.

وی با بیان اینکه اکنون ۵۷۰ دانشجو شامل ۶۸ غیر بومی در پردیس بین‌الملل مشغول تحصیل هستند، تصریح کرد: در زمان برگزاری کلاس‌ها با مشکل مواجه بودیم اما با مجوزهایی که گرفته شد ساختمانی به متراژ پنج هزار و ۲۰۰ متر در چهار طبقه در حال ساخت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به اینکه این پروژه ۱۶ میلیارد تومان برای ساخت و ۹ میلیارد تومان برای تکمیل تجهیزات آموزشی نیازمند است، گفت: این پروژه  با هزینه‌ای نزدیک به ۲۵ میلیارد تومان در سال ۹۷ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در خصوص تخت‌های ویژه، افزود: با پیگیری‌های که از سوی دانشگاه علوم پزشکی گلستان صورت گرفته در اسفند سال گذشته ۴۴ تخت ویژه به مجموعه مراکز درمانی گلستان اضافه شد که از این تعداد ۱۷ تخت برای آی سی یو است.

نعیمی با اشاره به اورژانس مرکز آموزش درمانی پنجم آذر گرگان، اظهار کرد: برای ساخت این پروژه اعتباری بالغ‌بر ۵۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفت شد که پیش‌بینی می‌شود در دهه فجر ۹۷ به بهره‌برداری برسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان تعداد تخت‌های اضافه‌شده در زمان افتتاح این پروژه را ۱۴۰ مورد اعلام کرده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار