استاندار گلستان با بیان اینکه رشد ۵۰ درصدی اشتغال در سال ۹۷ یکی از اهداف اصلی استان است، گفت: امسال برنامه حمایت از تولیدات داخلی را داریم وبرای این برنامه نیاز به مشارکت شوراها وشهرداری ها داریم

رشد ۵۰ درصدی اشتغال اولویت امسال در استان گلستان‌ است

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ سید مناف هاشمی عصر امروز در همایش  روز شوراها در استان اظهار داشت: بیش از 7 هزار نفر در شوراها و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خدمت می‌کنند که با پیمانکاران این تعداد به 10 هزار نفر می رسند که برای حمایت از اشتغال باید برنامه حمایت از  کالای ایرانی را در برنامه قرار دهیم.

استاندار گلستان تصریح کرد: اگر همگی در حوزه اشتغال، سرمایه‌گذاری و حمایت از کالاهای تولید داخلی گام بردارند، شاهد رشد و توسعه استان گلستان خواهیم بود.

وی تاکید کرد: رشد 50 درصدی اشتغال در سال 97 یکی از اهداف اصلی استان است و امیدواریم آینده خوبی را برای استان گلستان رقم بزنیم و رشد کم با وجود این عقب‌ماندگی‌ها گره از مشکلات استان برنمی‌دارد.

استاندار گلستان با بیان اینکه در گذشته کشاورزی محور توسعه استان بود، اظهار داشت: اکنون حوزه‌های گردشگری، صنعت، معدن و تجارت را هم در دستور کار قرار داده‌ایم تا توسعه استان سرعت بیشتری به خود بگیرد.

هاشمی به پروژه راه‌آهن گرگان – مشهد اشاره و تصریح کرد: راه آهن گرگان - مشهد یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های اقتصادی استان گلستان در زمان خدمت بنده خواهد بود و امیدواریم آن را به نتیجه برسانیم.

استاندار گلستان افزود: پروژه جزیره آشوراده با مجوز دولت همراه شده و در حوزه پسماند شهر گرگان هم اقدام بی‌نظیری برای تبدیل به پارک شکل گرفته و در حوزه بازیافت هم باید این کار از مبداء انجام شود.

هاشمی به تولید میگو در استان گلستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر یک‌هزار و 500 تن تولید میگو در استان گلستان داریم که این رقم باید به سه هزار تن برسد.

استاندار گلستان افزود: باید همه تلاش خود را برای پیشرفت استان گلستان انجام دهم زیرا اگر این کار را نکنم من هم مانند مدیران قبلی خواهم شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار