مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه متاسفانه در حال حاضر ۲.۵ درصد از موقوفات به فعالیت های قرآنی تعلق دارد، گفت: باید کمک ها و نذورات خیرین و مردمی به سوی فعالیت های قرآنی هدایت شود.

کمک های مردمی به سمت فعالیت های قرآنی هدایت شود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان امروز (۱۳ اردیبهشت) در مراسم تکریم مدیران مراکز قرآنی مردمی استان گلستان با اشاره به نقش مردم در پیشبرد انقلاب و فعالیت های قرآنی، گفت: اساسا نقش مردم نقش کلیدی، اساسی و زیربنایی در همه امور است.

وی با بیان اینکه ما در توسعه فرهنگ قرآنی از توان، ظرفیت و قابلیت مردم به طور کافی استفاده نمی کنیم و فاصله داریم، افزود: برای مراسمات عزاداری ها در محرم و صفر منابع از سبقه مردمی تامین می شود و بیش از ۹۵ درصد موقوفات متعلق به این موضوع است.

حجت الاسلام ولی نژاد تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر ۲.۵ درصد از موقوفات به فعالیت های قرآنی تعلق دارد و باید کمک ها و نذورات خیرین و مردمی به سوی فعالیت های قرآنی فرهنگسازی شود.

وی اظهارداشت: مردم ما هم باید در این زمینه همکاری و بستر و ظرفیتی را فراهم کنند تا از منابع و توان مردم استفاده شود.

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: در اطلس برنامه داریم تا مردم را به پایگاه قرآنی نزدیک کنیم تا به مراکز قرآنی با آسان ترین راه دسترسی داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تکریم مدیران مراکز قرآنی مردمی استان گلستان، افزود: تاکنون تکریم و تجلیل به شکل پراکنده و منطقه ای و شهرستانی برگزار می شد ولی امسال در گستره استانی برگزار شده و تجلیل از معلمین و موثرین قرآنی نیز پیش بینی شده است.

 

پایان پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار